אחרי הסערה אתמול (ראשון) במפגש הטעון בין פריז סן ז'רמן ומארסיי (1:0), בסיומו הורחקו לא פחות מחמישה שחקנים לשני הצדדים, ניימאר טוען שספג הערה גזענית משחקן היריבה אלבארו גונסאלס.
לאחר ההרחקה, השחקן היקר בהיסטוריה ניגש לשופטים ואמר להם שהוא ספג הערה גזענית ולאחר מכן אף צייץ את מה שלכאורה אמר לו אלבארו.
3 צפייה בגלריה
ניימאר מול אלבארו גונסאלס
ניימאר מול אלבארו גונסאלס
"מצטרף שלא נתתי לו אגרוף". ניימאר מול אלבארו גונסאלס
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
ניימאר מקבל כרטיס אדום
ניימאר מקבל כרטיס אדום
ניימאר מנסה להסביר לשופט מה קרה שהוביל להרחקה
(צילום: EPA)
ניימאר צייץ: "ל-VAR היה קל מאוד לראות את ה'אגרסיביות' שלי... עכשיו אני רוצה לראות את הווידאו של הגזען קורא לי 'קוף בן זונה'... אני רוצה לראות את זה! מה נסגר? אתם באמת רוצים להעניש אותי על זה? מה איתם? מה קורה פה?"
במהלך הבלגן, המצלמות תפסו את ניימאר מכוון אגרוף לעבר פניו של גונסאלס, מה שסידר לו את ההרחקה. "הדבר היחיד שאני מצטער עליו הוא שלא נתתי לחרא הזה אגרוף בפנים", צייץ הברזילאי העצבני.
השחקן הספרדי של מארסיי לא נשאר חייב והשיב לברזילאי בטוויטר: "אין מקום לגזענות בעולם. לפעמים אתה צריך לדעת איך להפסיד ולקבל את זה על הדשא".
3 צפייה בגלריה
ניימאר מול אלבארו גונסאלס
ניימאר מול אלבארו גונסאלס
"אני לא מכבד אותך, אין לך אופי". ניימאר מול אלבארו גונסאלס
(צילום: EPA)
על כך השיב ניימאר: "אתה אדם שלא מסוגל להודות בטעות שעשה. הפסד הוא אכן חלק מהספורט, להכניס עלבונות וגזענות לתוך החיים שלנו הם לא. אני לא מכבד אותך, אין לך אופי. תחשוב על מה שיוצא לך מהפה. אתה גזען".
מלבד ניימאר, גם חבריו לקבוצה לאנדרו פארדס ולבאן קורזוואה, קיבלו אדומים, כשבצד השני היו אלו ז'ורדן אמאבי ודריו בנדטו.
"אני לא יודע מה היה שם. אני מקווה שלא הייתה שום גזענות", אמר מאמן מארסי אנדרה וילאש בואש בסיום. "אין שום מקום לגזענות בכדורגל".