צפו בתקציר: ברצלונה - אלאבס
רונלד קומאן מתכנן מהפכה של ממש בברצלונה. לואיס סוארס, ארתורו וידאל, איבן ראקיטיץ' וסמואל אומטיטי קיבלו הודעה שהם לא בתוכניות. גם שחקנים נוספים בדרך החוצה, אבל השאלה הגדולה בקאמפ נואו הייתה ונשארה: מה יהיה עם לאו מסי.
"אני מאמין שאינטר כבר ניסתה ליצור איתו קשר", סיפר הבעלים לשעבר של הנראזורי, מאסימו מוראטי, בראיון ל"אס". "גם אם זה לא קרה, אני מאמין שזה יקרה בקרוב. צריך לראות אם הוא רוצה לעזוב את בארסה. אני לא בטוח שזה המצב".
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
יחשב מסלול מחדש? מסי
(צילום: רויטרס)
ואכן, על פי התקשורת האיטלקית, הבעלים של אינטר, ז'אנג ז'ינדונג, אשר מחזיק בקבוצת סונינג הסינית, "החליט שהוא הולך על מסי". באחד הדיווחים נטען כי "הוא הולך לדבר עם אנטוניו קונטה ולהסביר לו על המצב החדש". צריך לזכור שלשם כך יצטרכו באינטר לוותר על 700 מיליון אירו - סעיף השחרור של מסי.
בכלל, בכל איטליה רוצים לראות את מסי בסרייה א'. הבעלים של ספציה, העולה החדשה לליגה הבכירה, גבריאלה וולפי, משתוקק שהדבר יקרה. "אירחתי אותו על הספינה שלי, אני גם חבר של חאבייר מסצ'ראנו, אבל הוא לא יתקשר אליי וישאל מה אני חושב", סיפר וולפי. "אם הוא יגיע לאינטר, אהיה שמח כי אני סוג של אוהד שלהם. כל הכדורגל האיטלקי ירוויח מזה".
2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
האיחוד בדרך? גווארדיולה
(צילום: רויטרס)
לא רק אינטר עוקבת אחרי מצבו של "הפרעוש". על פי דיווח ב-ESPN, מנצ'סטר סיטי בוחנת את האפשרות של החתמת הארגנטיני, מבלי לעבור על חוקי הפייר-פליי. האנגלים, לפי הפרסום, "בוחנים את המצב ומוכנים לרגע בו יחליט לעזוב את ברצלונה".