הנפגעים מחזרת משחקי הכדורגל ברחבי אירופה מפגרת הקורונה, כך מסתבר, הם לא רק האוהדים שנשארים בבית. גם קבוצות סובלות, בעיקר מהלו"ז העמוס - ואחת מהן היא דינמו דרזדן מהבונדסליגה השנייה.
רק ששם סוערות הרוחות. הקבוצה המזרח גרמנית ספגה אתמול הפסד שלישי ברציפות, 2:0 לקיל ומדורגת במקום ה-18 והאחרון בליגת המשנה, מרחק חמש נקודות מהמקום המוליך למבחנים. היא קרובה לירידה לליגה השלישית ושחקן הקבוצה, כריס לווה, תקף בשידור חי את ראשי המינהלת בארצו.
2 צפייה בגלריה
כריס לווה
כריס לווה
היה נסער. לווה
(צילום: gettyimages)
הכעס של לווה הוא על הלו"ז הצפוף, בעיקר של דרזדן שקיימה אתמול את משחקה השמיני ב-22 ימים, בעיקר לאור העובדה שחלק משחקניה נדבק לפני כחודשיים בקורונה והקבוצה נאלצה להיות בבידוד. מה שגרם לה לשוב למגרשים באיחור.
"נראה לכם שמישהו מהמינהלת בכלל חושב אפילו לשנייה מה קורה אצלנו בראש?", אמר, כשהוא כמעט ופורץ בבכי. "זה ממש לא אכפת להם, הם לא שמים ז*ן על זה. אנחנו משלמים את המחיר המ***ן על כל החרא הזה".
2 צפייה בגלריה
דינמו דרזדן
דינמו דרזדן
בדרך לליגה השלישית. דרזדן
(צילום: gettyimages)
לווה הוסיף: "אנשים יושבים במשרדים שלהם על כיסאות ששווים 5,000 אירו, הם מקבלים החלטות על הראש שלנו ואנחנו האידיוטים שסובלים בסוף. אתם חושבים שדבר דומה היה קורה לבאיירן מינכן או דורטמונד?".