שבוע בדיוק לפני שהיא מתארחת בקאמפ נואו למשחק בעל השפעות גדולות על מרוץ האליפות, אתלטיקו מדריד ניצחה בחזרה הגנרלית. הקולצ'ונרוס חזרו הערב (שבת) ממשחק החוץ אצל אלצ'ה עם 0:1 דרמטי ופתחו פער של חמש נקודות על פני ריאל (שתשחק מאוחר יותר מול אוסאסונה) וברצלונה (שתתארח מחר אצל ולנסיה).
אתלטיקו, שהפסידה בשבוע שעבר לבילבאו, פתחה הפעם את המשחק בסערה. כבר בדקה ה-16 שער של לואיס סוארס נפסל על-ידי ה-VAR לאחר נבדל מוצדק. כעבור שבע דקות יאניק קראסקו מצא את מרקוס יורנטה, שכבש גול חוקי לחלוטין.
3 צפייה בגלריה
יורנטה חוגג
יורנטה חוגג
יסיימו עוד שבוע בפסגה. שחקני אתלטיקו חוגגים
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
יורנטה חוגג
יורנטה חוגג
יורנטה חוגג
(צילום: gettyimages)
במחצית השנייה עוד שער של סוארס נפסל. החלוץ בעט לקורה, השתלט על הריבאונד, אבל שוב היה בנבדל ברור. דקה בתוך תוספת הזמן קיבלה אלצ'ה כדור עונשין מ-11 מטר, לאחר נגיעה ביד טפשית של יורנטה, אבל פידל צ'אבס בעט לקורה. אתלטיקו ניצלה ברגע האחרון מאיבוד נקודות דרמטי.
אגב, דייגו סימאונה רשם את משחקו ה-360 בלה-ליגה והפך למאמן הארגנטינאי עם מספר המשחקים הרב ביותר בספרד, כשהוא מנשל מהפסגה את הלניו הררה (359).
"כל ניצחון הוא צעד חשוב מאוד לקראת המטרה והנקודות האלה יכולות להיות מכריעות", אמר סימאונה בסיום. "המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה מאוד והיינו צריכים להוליך בהפרש גדול יותר. את המחצית הראשונה פתחנו לא רע ב-15 הדקות הראשונות, אבל לאחר מכן לא תקפנו כפי שעשינו קודם לכן".
3 צפייה בגלריה
דייגו סימאונה
דייגו סימאונה
היה מרוצה בסיום. סימאונה
(צילום: AFP)
"שיחקנו מול יריבה שהשיגה תוצאות טובות בבית שלה וזה היה הגיוני שהם ילחצו אותנו. לדעתי טריפייר לא נגע בכדור ביד כאשר השופט שרק לפנדל, אבל אני מאוד מרוצה מהעבודה הקבוצתית שלנו והמחוייבות מצד השחקנים. חגגתי אחרי החמצת הפנדל שלהם כי זה היה כמו גול שאנחנו כבשנו. בסך הכל ראינו יותר דברים חיוביים מאשר שליליים. סוארס חזר לשחק 85 דקות אחרי הפציעה שלו וצריך לברך את הקבוצה ששיחקה בהתלהבות".
במשחק שפתח את משחקי השבת בלה-ליגה, אייבאר השאירה לעצמה סיכוי לשרוד עם 0:3 ביתי על אלאבס. כוכב הניצחון - החלוץ קיקה, שלהט עם שלושער (3, 50 ו-59), הגיע ל-12 שערי ליגה ובעיקר קירב את קבוצתו מרחק ארבע נקודות מוויאדוליד שמעל הקו האדום.