צפו בתקציר
(באדיבות one)
הרגישו שזה קרב אבוד מראש. מחזור לפני אחרון לסיום הליגה, ובברצלונה לא התאמצו יותר מדי מול אסוסאנה, מה שהוביל להפסד 2:1 צורם בזמן שהיריבה המושבעת חוגגת אליפות. ההגנה של בארסה נראתה רע מאוד במחצית הראשונה וההתקפה לא הצליחה לייצר מצבים. שער מהיר ולא מפתיע במיוחד של חוסה ארנאיס העלה את האורחת ליתרון (16).
במחצית השנייה ברצלונה התעוררה, אבל עדיין לא נראתה כמו עצמה. בעיטה חופשית בדקה ה-62 סידרה ללאו מסי את ההזדמנות לכבוש ונגיעה מדויקת שלו הביאה לשוויון. התוצאה החזיקה מעמד עד הדקה ה-94, ואז רוברטו טורס נעל 1:2. את המחזור האחרון וחסר החשיבות בליגה, תעשה ברצלונה במשחק חוץ אצל אלאבס (ראשון).
1 צפייה בגלריה
לא הפעם. מסי
לא הפעם. מסי
לא הפעם. מסי
(צילום: AP)

מהלך המשחק

דקה 16': 0:1 אוסאסונה! זה נראה לא טוב עבור בצלונה. התקפת בזק של האורחת הסתיימה אצל חוסה ארנאיס, שעבר בקלילות את שחקני ההגנה וקבע 0:1.
22': הזדמנות לשוויון. מסי קיבל בעיטה חופשית מחוץ לרחבה ובעט למשקוף.
47': ברצלונה התעוררה. התקפה יפה עם פתיחת המחצית השנייה יכלה להסתיים עם שער שוויון של מרטין בריית'וויט, אבל לאו מסי מסר מנבדל והשער נפסל.
62': 1:1 שוויון! איזו בעיטה חופשית מושלמת של לאו מסי. אחרי כמה נסיונות כושלים זה סוף סוף ברשת, לסרחיו הררה לא היה סיכוי לעצור את הכדור.
68': אם רק לא היה נבדל. לואיס סוארס כבש וכמעט סידר את המהפך, אבל הדגל הורם לפני שהספיק לחגוג. ג'רארד פיקה ביקש מהשופט לבדוק שוב וזה עלה לו בכרטיס צהוב על דיבורים מיותרים.
77': אוסאסונה נשארה בעשרה שחקנים.אנריק גאז'גו נכנס כמחליף רק שבע דקות קודם לכן, קיבל כרטיס צהוב בדקה 75 ושתי דקות לאחר מכן מרפק שלו סיפק לו צהוב שני והרחקה.
94': זה כבר לא נעים בכלל. עוד חור בהגנת ברצלונה הרופפת אפשר לרוברטו טורס לכבוש אחרי 10 דקות על הדשא, ולהעניק לברצלונה ערב שהיא לא תרצה לזכור.

הרכבים

ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן; ג'ורדי אלבה, ג'רארד פיקה, קלמון לנגלה, נלסון סמדו (ארתורו וידאל, 59); סרג'י רוברטו, ריקי פוץ', איבן ראקיטיץ' (סרחיו בוסקטס, 67); מרטין בריית'וויט (לואיס סוארס, 59), אנסו פאטי, לאו מסי.
אוסאסונה: סרחיו הררה; אדריאן הרננדס, ראול נאבאס, דיוייד גרסיה, נאצ'ו וידאל,פרוויס אסטופיניאן (טוני לאטו, 90+2); דרקו ברסנאץ' (אוייר, 46), ג'ון מונקאיולה (רוברטו טורס, 85), איניגו פרס; חוסה ארנאיס (אנריק גאז'גו, 71), אדריאן לופז (קיקה ברחה, 70).

שאר תוצאות המחזור

אייבר - ריאל ויאדוליד 1:3
אתלטיק ביבלאו - לגנאס 2:0
בטיס - אלאבס 2:1
חטאפה - אתלטיקו מדריד 2:0
סלטה ויגו - לבאנטה 3:2
ריאל סוסיאדד - סביליה 0:0
ולנסיה - אספניול 0:1
מאריוקה - גרנאדה 2:1
פורסם לראשונה: 21:51, 16.07.20