מנצ'סטר סיטי של עונת 2017/18 רשומה על שיא הנקודות לעונה בפרמייר-ליג - 100. ליברפול, למרות שאוהדיה קיוו שתשבור העונה אותו, כבר לא תוכל לעשות זאת אחרי שהפסידה הערב (רביעי) באמירויות - 2:1 לארסנל.
כשנותרו שני מחזורים לסיום יש לאלופה החדשה 93 נקודות והיא תוכל להגיע ל-99, נקודה פחות מהשיא של סיטי. הערב החבורה של יורגן קלופ הוליכה משער של סדיו מאנה (20), אבל ספגה בהמשך פעמיים אחרי טעויות קשות בהגנה.
4 צפייה בגלריה
ארסנל חוגגת
ארסנל חוגגת
שחקני ארסנל חוגגים את המהפך של נלסון
(צילום: רויטרס)
בדקה ה-32 דווקא וירג'יל ואן דייק נכנע ללחץ של נלסון, אלכסנדר לקאזט אמר תודה, עבר את אליסון וגלגל לרשת. כעבור 12 דקות היה זה אליסון, שמסר לא טוב. הפעם לקאזט מצא את נלסון שסידר מהפך.
4 צפייה בגלריה
אלכסנדר לקאזט
אלכסנדר לקאזט
לקאזט מכניע את אליסון
(צילום: EPA)
מנצ'סטר סיטי ניצחה בכל תשעה משחקיה מול בורנמות' בפרמייר-ליג וגם הערב הסיפור לא היה שונה. 1:2 באיתיחאד לתכולים, במשחק שדי הוכרע כבר במחצית הראשונה.
דויד סילבה כבש את הראשון בכדור חופשי כבר בדקה השישית ובישל לגבריאל ז'סוס את השני, שש דקות להפסקה. עבור סילבה מדובר בבישול ה-93 באנגליה ובכך עקף את סטיבן ג'רארד וטיפס למקום השישי בטבלת מלכי האסיסטים בתולדות הפרמייר-ליג. דויד ברוקס רק צימק (89).
4 צפייה בגלריה
דויד סילבה
דויד סילבה
סילבה והחברים חוגגים
(צילום: EPA)
טוטנהאם (55 נקודות) לא מוותרת על מקום בליגת האלופות ושני מחזורים לסיום היא רחוקה רק ארבע נקודות מלסטר (59) הרביעית (לה כמובן יש משחק חסר). זאת אחרי 1:2 בחוץ על ניוקאסל. יונג מין סון כבש ראשון (27), מאט ריטצ'י איזן (56) והארי קיין החזיר לספרס את היתרון (60) - בשערו ה-200 בקריירה בדיוק בהופעתו ה-350. בדקה ה-90 הוא השלים צמד כשנגח מול שער חשוף לרשת.
4 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
201 שערים. קיין
(צילום: gettyimages)
וולבס השישית (56 נקודות) פישלה אחרי 1:1 דרמטי בברנלי. ראול חימינס כבש (76) וחשב שהוא ניצח את המשחק, אבל פדרו נטו נגע בדקה ה-95 בידו ברחבה וכריס ווד איזן מהנקודה הלבנה.
פורסם לראשונה: 21:57, 15.07.20