באיירן מינכן יכולה כבר להתחיל לקרר את השמפניות - לא נראה שיש קבוצה שמסוגלת להשיג אותה גם העונה. אלופת אירופה גברה הערב (שבת) על לייפציג בחוץ במשחק העונה בבונדסליגה ופתחה עליה פער של שבע נקודות.
רוברט לבנדובסקי שנפצע בפגרת הנבחרות וייעדר כחודש לא שיחק כמובן הערב, אך נראה שלמכונה של האנזי פליק זה לא ממש משנה. לאון גורצקה (38) היה אחראי לשער היחיד במשחק, שהספיק כדי לצאת מלייפציג עם שלוש נקודות.
2 צפייה בגלריה
שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים
אפשר לקרר שמפניות. שחקני באיירן מינכן חוגגים
(צילום: EPA)
אם באיירן אכן תזכה באליפות, זו תהיה התשיעית שלה ברצף והיא תשווה את השיא בליגות הגדולות, ששייך ליובנטוס ונקבע בעונה שעברה.
ארלינג הולאנד כמעט בוודאות יעזוב את בורוסיה דורטמונד בסיום העונה. השאלה הגדולה: האם הוא יצליח להבטיח עם קבוצתו הנוכחית מקום בליגת האלופות. הערב דורטמונד ספגה הפסד ביתי 2:1 לאיינטראכט פרנקפורט וכרגע היא מחוץ לארבע הראשונות בבונדסליגה.
שער עצמי של ניקו שולץ (11) העלה את פרנקפורט ליתרון מוקדם, מאטס הומלס איזן (45), אבל אנדרה סילבה, הכוכב הגדול של האורחת, קבע את תוצאת המשחק, שלוש דקות לסיום. דורטמונד במקום החמישי עם 43 נקודות, שבע פחות מפרנקפורט הרביעית.
2 צפייה בגלריה
הולאנד מאוכזב
הולאנד מאוכזב
הולאנד מאוכזב, עוד הפסד לדורטמונד
(צילום: AP)
מונס דאבור לא היה בסגל של הופנהיים, שנוצחה 2:1 במגרשה של אוגסבורג. רובן ורגאס (8) ואנדרה האן (23) כבשו שערים מהירים למארחת, רוברט סקוב רק צימק (86). הופנהיים רק במקום ה-12 עם 30 נקודות, שבע מעל הקו האדום.
משחקו הראשון של האנס וולף כמאמן הראשי של לברקוזן היה נוח למדי והסתיים בניצחון 1:2 על האחרונה שאלקה. לוקאס אלאריו (26) ופטריק שיק (72) כבשו ללברקוזן, קלאס יאן הונטלאר צימק (81) ורשם כיבוש ראשון במדי הרויאל בלוז מאז הקדנציה הקודמת שלו במועדון שהסתיימה ב-2017.
בורוסיה מנשנגלדבאך ניצחה 1:2 את פרייבורג ועקפה אותה בדרך למקום השביעי, מקום אחד מתחת לשישי שמוביל לאירופה. רולנד שלאי העלה את פרייבורג ליתרון, מרקוס תוראם הפך עם צמד בדקות 53 ו-60.
במשחק נוסף, שער של יוסיפ בראקלו (69) הספיק לוולפסבורג ב-0:1 הביתי על פ.צ קלן. הזאבים, מי היה מאמין, חזק במקום השלישי עם 54 נקודות, 10 פחות מהמוליכה באיירן מינכן ושלוש מהשנייה לייפציג. ב-21:30: מנשנגלדבאך - פרייבורג.
פורסם לראשונה: 18:29, 03.04.21