(צפו בביצועים של מוקוקו)

בגיל 12 יוסופה מוקוקו כבר שיחק עם הקבוצה עד גיל 17 של דורטמונד, שם הפציץ 90 שערים ב-56 הופעות עד שקפץ לקבוצה עד גיל 19. הוא לא עצר שם והבקיע 34 שערים ב-20 משחקים, למרות שהתחיל את העונה עוד לפני שמלאו לו 15.
דורטמונד לא מבזבזת זמן ורוצה כבר להקפיץ אותו לקבוצה הבוגרת, איתה החל להתאמן לסירוגין מחודש ינואר האחרון, אבל לפי חוקי הבונדסליגה הגיל המינימלי הוא 16 וחצי - עד עכשיו. במועדון הצליחו להוריד את הגיל המותר ל-16, במה שכונה "חוק מוקוקו", וכפי הנראה החל מנובמבר הקרוב נזכה לראות את היהלום בפעולה.
3 צפייה בגלריה
יוסופה מוקוקו
יוסופה מוקוקו
עדיין לא בן 16. יוסופה מוקוקו
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
יוסופה מוקוקו באימון עם יוליאן בראנדט
יוסופה מוקוקו באימון עם יוליאן בראנדט
מתאמן כבר עם הבוגרים. מוקוקו עם יוליאן בראנדט
(צילום: AP)
מוקוקו, שיהיה בן 16 ב-20 בנובמבר, צפוי לעשות היסטוריה ולהפוך לשחקן הצעיר ביותר בתולדות הבונדסליגה. בכך ישבור את שיאו של נורי שאהין שעשה זאת ב-2005 במדי ורדר ברמן בגיל 16 ו-335 יום.
מוקוקו הקמרוני הגיע לגרמניה בגיל 9 ומהר מאוד סומן כאחת ההבטחות הגדולות במדינה. היכולת הנהדרת שלו בדורטמונד לכדה את עיניהם של ראשי נבחרת גרמניה עד גיל 16, שם המשיך לככב ולחורר רשתות.
3 צפייה בגלריה
פאבר
פאבר
מקדם צעירים. המאמן לוסיאן פאבר
(צילום: AFP)
בדורטמונד הוא ישתף פעולה עם צעיר כישרוני שנרכש לאחרונה מברמינגהאם, ג'וד בלינגהאם (17), והשניים, יחד עם ארלינג הולאנד וג'יידון סאנצ'ו אם יישאר, צפויים להרכיב חבורה סופר-מוכשרת לשנים קדימה.