תמונת העולות לרבע גמר הליגה האירופית הושלמה הערב (חמישי). אל שחטאר דונייצק, מנצ'סטר יונייטד, אינטר ופ.צ קופנהאגן הצטרפו סביליה, באייר לברקוזן, וולבס ובאזל.
באזל תהיה היריבה הבאה של שחטאר ומנור סולומון, כבר ביום שלישי הבא במשחק שייערך במגרשה של שאלקה בגלזנקירשן. השווייצרים, עם יתרון 0:3 מול פרנקפורט מהמשחק הראשון בשמינית הגמר, השלימו ניצחון כפול, הפעם 0:1 משער של פביאן פריי (88).
3 צפייה בגלריה
באזל חוגגת
באזל חוגגת
שחקני באזל חוגגים ניצחון כפול על פרנקפורט
(צילום: gettyimages)
אחרי 38 שנים (!) - וולבס שוב תהיה ברבע גמר מפעל אירופי. הקבוצה האנגלית ניצחה 0:1 והשלימה 1:2 בסיכום מול אולימפיאקוס. ראול חימנס כבש בפנדל (8) את שערו ה-22 בכל המסגרות העונה וה-10 בקמפיין הליגה האירופית.
3 צפייה בגלריה
ראול חימנס
ראול חימנס
22 שערים בכל המסגרות העונה. חימנס
(צילוםgettyimages: )
וולבס תפגוש בשלב הבא יריבה סופר-קשה - סביליה, שעשתה צעד נוסף בדרך לזכייה שישית במפעל עם 0:2 על רומא במשחק אחד שנערך במגרש נייטרלי בדואיסבורג, גרמניה. סרחיו רגילון העלה את סביליה ליתרון בדקה ה-22 לאחר פריצה יפה, יוסף א-נאסירי הכפיל לפני ההפסקה.
3 צפייה בגלריה
רגילון חוגג עם החברים
רגילון חוגג עם החברים
רגילון חוגג עם החברים
(צילום: EPA)
לברקוזן הגיעה לגומלין הביתי נגד גלזגו ריינג'רס עם יתרון 1:3 מהמשחק הראשון ולא התקשתה להשלים את העבודה - 0:1 ו-1:4 בסיכום שני המשחקים. מוסא דיאבי כבש את השער היחיד לגרמנים שחייבים לזכות בתואר האירופי אם הם רוצים להגיע לצ'מפיונס ולקבל את הכרטיס הנכסף.
בבונדסליגה לברקוזן סיימה חמישית בלבד ופספסה את הכרטיס למפעל הבכיר ביבשת. בצד המפסיד, החבורה של סטיבן ג'רארד תסתפק בליגה המקומית שחזרה לפעילות.

משחקי רבע הגמר

יום שני
מנצ'סטר יונייטד - קופנהאגן
אינטר - לברקוזן
יום שלישי
שחטאר - באזל
וולבס - סביליה
פורסם לראשונה: 22:14, 06.08.20