שון וייסמן חזר מפגרת הקורונה - ובגדול. מלך שערי הליגה האוסטרית וכוכב וולפסברגר כבש במספרת מטורפת והוסיף בישול, ב-1:2 בחוץ על שטורם גראץ במסגרת המחזור ה-23 - הראשון מאז החזרה למגרשים.
חלוץ נבחרת ישראל כבש את הראשון בדקה ה-44 וסידר למיכאל ליינדל את השני כעבור 20 דקות. וולפסברגר מדורגת במקום השלישי בטבלה - המוליך לליגה האירופית.
1 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
שער אדיר. וייסמן
(צילום: getty images)
"זה היה ניצחון חשוב במשחק חשוב", סיפר וייסמן בסיום ל-ynet. "אחרי הפסקה כל כך ארוכה בעקבות הקורונה רצינו להראות שאנחנו בפוקוס. המירוץ לאליפות זה הדבר הכי חשוב כרגע ואנחנו מאמינים בעצמנו שאנחנו יכולים להגיע לזה. בפן האישי אני כמובן יותר משמח להמשיך להציג את היכולת שלי, להמשיך להבקיע ולעבוד קשה. לא משנה איך ובאיזו צורה".
שחקן אחר של הנבחרת, ביברס נאתכו, סיפק בישול נפלא ברבע גמר הגביע הסרבי, שעזר לפרטיזן בלגרד לנצח 1:2 בחוץ את ראדניק סורדוליצה. למשחק הורשו להיכנס מעט צופים, ואוהדי פרטיזן תלו שלט נגד הכוכב האדום בלגרד, מה שגרם לעצירת המשחק ולהוספת 18 דקות במחצית הראשונה. נאתכו בישל את השער הראשון של טאקומה אסאנו היפני, שהשלים צמד (45 ו-48). בוגדן סטמנקוביץ' צימק בדקה ה-17 של התוספת.