למרות שרוב הקבוצות שהצטרפו לסופר-ליג כבר התחרטו וחזרו בהן, את נשיא אופ"א, אלכסנדר צ'פרין, זה לא מעניין והוא מתכוון להפעיל סנקציות נגדן. "כולם צריכים להבין שיש למהלכים הללו השכלות, ואנחנו לא יכולים להעמיד פנים ששום דבר לא קרה", אמר הנשיא בראיון שנתן ל"דיילי מייל" הבריטי.
צ'פרין דווקא כן הבדיל בין ששת המועדונים האנגלים לשאר הקבוצות: "הם פרשו ראשונים, הודו בטעות. צריכה להיות לך גדלות מסוימת להודות שטעית. מבחינתי, 12 המועדונים שנרשמו למפעל מחולקים לשלוש קבוצות: שש האנגליות, אתלטיקו מדריד, מילאן ואינטר, שפרשו לאחר מכן, וריאל מדריד, ברצלונה ויובנטוס, שחושבות כנראה שכדור הארץ שטוח ושהסופר-ליג עדיין קיימת".
1 צפייה בגלריה
צ'פרין
צ'פרין
אלכסנדר צ'פרין
(צילום: רויטרס)
הנשיא המשיך: "ריאל, ברצלונה ויובנטוס יספגו את העונשים הכבדים ביותר". על פי דיווחים באירופה, באופ"א שוקלים ברצינות להשעות את הקבוצות בעונה הבאה מהשתתפות בליגת האלופות.
הסלובני התייחס גם להתנגדות של האוהדים למהלך ההקמה של הסופר-ליג: "האמת, התרשמתי מאוד מהתגובות שלהם. כל קהילת הכדורגל התאגדה סביב העניין הזה. מעולם לא ראיתי דבר כזה. התרשמתי גם מהממשלה הבריטית. שוחחתי בטלפון עם ראש הממשלה בוריס ג'ונסון פעמים רבות ב-48 שעות. הם היו בצד הנכון של ההיסטוריה".