לדרבי של ברלין בין הרטה לאוניון אין יותר מדי היסטוריה סוערת, בטח לא כמו למשחקים בין בוקה לריבר בארגנטינה, או סלטיק וריינג'רס בסקוטלנד. ועדיין, לרגע אחד אמש (שישי) היה אפשר לחשוב שאנחנו נמצאים במרכזה של זירת קרב.
בדקה ה-23, וכשאוניון מוליכה 0:1, שחקן הקבוצה רוברט אנדריך פגע בבעיטת קונג-פו בצוואר של לוקאס טוזאר. הוא עוד ביצע הצגה על הדשא, אבל פליקס בריץ', אחד השופטים היותר מנוסים בעולם, ידע טוב מאוד שמגיע לו כרטיס אדום.
2 צפייה בגלריה
בעיטת הקונג פו של אנדריך
בעיטת הקונג פו של אנדריך
בעיטת הקונג פו של אנדריך
(צילום מסך)
בעשרה שחקנים לאוניון כבר היה הרבה יותר קשה, והיא חטפה שלושה שערים במחצית השנייה, שניים מהם מרגליו של קשישטוף פיונטק, בדרך להפסד שני בסך הכל העונה – 3:1.
הרטה ואוניון לאורך רוב השנים כלל לא היו באותן ליגות, ואתמול הן נפגשו בסך הכל בפעם השביעית בהיסטוריה של שני המועדונים. אוניון, אחת ההפתעות הנעימות העונה בבונדסליגה, מדורגת במקום השישי אחרי עשרה משחקים, הרטה רק במקום ה-11 עם 11 נקודות.

הערב: משחק העונה בבונדסליגה

המחזור בגרמניה יימשך היום, כאשר המשחק המרכזי יפגיש את המוליכה באיירן מינכן וסגניתה לייפציג (19:30). הפער בין שתי הקבוצות עומד על שתי נקודות בלבד, והפסד של הבווארים יגרום להחלפת מקומות.
2 צפייה בגלריה
תומאס מולר מול כריסטופר אנקונקו
תומאס מולר מול כריסטופר אנקונקו
מולר מול אנקונקו
(צילום: גטי אימג'ס)
באיירן מגיעה למשחק אחרי התיקו 1:1 בחוץ מול אתלטיקו בצ'מפיונס, כשקודם לכן ניצחה 1:3 את שטוטגרט בליגה. לייפציג ניצחה את בשקשהיר הטורקית 3:4 בתום דרמה גדולה ושער מכריע בתוספת הזמן של אלכסנדר סורלות'.
שאר משחקי המחזור (16:30): ארמניה בילפילד - מיינץ, פרנקפורט - דורטמונד, קלן - וולפסבורג, פרייבורג - בורוסיה מנשנגדלבאך.