אחרי 27 משחקים ברציפות ללא הפסד בליגה (מאז החזרה מפגרת הקורונה), מילאן נכנעה אמש (רביעי) ליובנטוס 3:1 במשחק בעונה. הגברת הזקנה ניצחה למרות משחק בינוני מאוד של כריסטיאנו רונאלדו, מה שצריך לעודד מאוד את מאמנה אנדראה פירלו. יובה עדיין מדורגת במקום הרביעי, אך רחוקה שבע נקודות ומשחק חסר ממילאן, שמוליכה את הטבלה.
כוכב הניצחון היה ללא ספק פדריקו קייזה, שכבש צמד נהדר. "זה בדיוק התפקיד של פדריקו. קנינו אותו כדי שיביא את השינוי ב-30 המטרים האחרונים, בימין או בשמאל", אמר פירלו בסיום.
2 צפייה בגלריה
קייזה חוגג
קייזה חוגג
קייזה. משחק ענק שלו
(צילום: גטי אימג'ס)
גם בתקשורת האיטלקית נתנו את רוב הקרדיט לחלוץ. ב"בגזטה דלו ספורט" סיפקו את הכותרת הבאה למשחק: "יובנטוס שאגה בזכות סופר-קייזה". גם האוהדים אהבו את מה שראו מקייזה, כשעשרות ממים בהם הוא מופיע חוגג על חשבון מילאן בועלו לרשתות החברתיות.
על המשחק עצמו, אמר פירלו: "שיחקנו טוב, ראיתי את הרוח של קבוצה שרוצה לנצח ולהוביל את הטבלה. אנחנו מרוכזים במשחק שלנו ונראה איפה נהיה בטבלה בעוד מספר חודשים".
2 צפייה בגלריה
אנדראה פירלו
אנדראה פירלו
פירלו. יכול להיות מרוצה
(צילום: רויטרס)
המאמן ציים גם את אדריאן ראביו: "הוא היה רענן, וכשהוא במצב גופני כזה הוא משחק מצוין מרחבה לרחבה. לדעתי גם הוא לא מבין את הפוטנציאל שלו".
מאמן המפסידה, סטפנו פיולי, לא התרגש מההפסד: "היו רגעים שיובנטוס הייתה טובה יותר, ורגעים שאנחנו שלטנו. ההפסד כואב, זאת הייתה הזדמנות עבורנו לברוח. אבל אני מרוצה מאיך ששיחקנו".