רכש חדש לצ'לסי. הקבוצה האנגלית הודיעה היום (ו') על צירופו של הבלם הברזילאי תיאגו סילבה, שהגיע בהעברה חופשית מפריז סן ז'רמן.
סילבה (35) חתם לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת. הוא שיחק באלופת צרפת משך שמונה שנים ובעונה האחרונה הגיע איתה לגמר ליגת האלופות, בו הפסידה לבאיירן מינכן. הוא זכה עם פ.ס.ז' שבע פעמים באליפות צרפת וחמש פעמים בגביע הצרפתי.
4 צפייה בגלריה
תיאגו סילבה
תיאגו סילבה
תיאגו סילבה
(צילום מהטוויטר של צ'לסי)
בהודעה הרשמית שפרסמה צ'לסי נכתב: "אנחנו שמחים לצרף שחקן בקלאסה עולמית, אשר הופיע ברמות הגבוהות ביותר משך שנים רבות. אין לנו ספק שהניסיון והאיכות שלו יתאימו לכישרונות העצומים שכבר ישנם במועדון שלנו".
4 צפייה בגלריה
עזב את פ.ס.ז' אחרי 8 שנים. סילבה
עזב את פ.ס.ז' אחרי 8 שנים. סילבה
עזב את פ.ס.ז' אחרי 8 שנים. סילבה
(צילום: EPA)

איברהימוביץ' ימשיך במילאן

זלאטן איברהימוביץ' ימשיך במילאן גם בעונה הבאה. החלוץ השבדי הוותיק הודיע בטוויטר כי ישחק ברוסונרי עונה נוספת, אחרי שלפני מספר שבועות נראה היה כי הוא בדרך לעזוב.
כזכור, איברהימוביץ' העביר ביקורת קשה על המועדון ורמז שיעזוב. כעת הוא פירסם תמונה של עצמו ברשת החברתית במדי מילאן וכתב "אני מתחמם".
4 צפייה בגלריה
זלאטן
זלאטן
לא הולך לשום מקום. זלאטן איברהימוביץ'
(צילום: gettyimages)
ב"גזטה דלו ספורט" דווח ש"איברה" הגיע לסיכום עם ההנהלה לפיה יקבל בעונה הבאה משכורת בגובה 7 מיליון אירו, לא כולל בונוסים.
השינוי לעומת העונה שעברה יהיה מספר החולצה של איברהימוביץ'. אחרי שבחודשים האחרונים הוא שיחק עם המספר 21, בעונה הבאה הוא ילבש את החולצה מספר 11.
השבדי יכול היה לבחור גם במספר 9, אבל העדיף את החולצה עם המספר אותו לבש במועדון בין 2010 ל-2012 בתקופה בה אימן מאסימיליאנו אלגרי את הקבוצה.
איבן ראקיטיץ' בדרך חזרה לסביליה. בתקשורת בספרד דיווחו שהקשר שהגיע לברצלונה מהמועדון האנדלוסי לפני 6 שנים תמורת 18 מיליון אירו עומד לעשות את הדרך ההפוכה.
4 צפייה בגלריה
איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ'
יחזור לאקסית. איבן ראקיטיץ'
(צילום: EPA)
סביליה כבר פנתה לברצלונה ועל פי הדיווחים סכום ההעברה צפוי להיות הפעם בין 5 ל-10 מיליון אירו. מעמדו של הקרואטי (32) התערער בעונה האחרונה בעקבות ירידה בכושרו ועזיבתו הייתה צפויה.
פורסם לראשונה: 12:53, 28.08.20