ריאל מדריד תצטרך להסתדר ללא מאמנה, זינדין זידאן, במשחק החוץ בשבת (22:00) מול אוסאסונה בליגה הספרדית, כך מדווחת היום (חמישי) רשת הטלוויזיה "לה סקסטה". על פי הפרסום, זידאן בא במגע עם חולה מאומת (חבר קרוב שלו) וייאלץ להיכנס לבידוד.
הוא יוכל לחזור ולעמוד הקווים רק אם יקבל תוצאה שלילית בשתי בדיקות. בדיקה אחת כבר ערך המאמן הצרפתי, כמחויב כ-48 שעות לפני המשחק, אך עדיין לא קיבל את התוצאה שלה. אחת נוספת יוכל לעבור בעוד שלושה ימים. כמובן שתוצאה חיובית תגרור היעדרות ממושכת יותר.
2 צפייה בגלריה
זינדין זידאן מחלק הוראות
זינדין זידאן מחלק הוראות
נחשף לחולה מאומת. זידאן
(צילום: Getty Images)
הפרסום ב"לה סקסטה"
בינתיים, בריאל מדריד עסוקים בעיקר בעתידו של סרחיו ראמוס. על פי דיווח בתוכנית אל צ'ירינגיטו, פגישה שנערכה בין ראמוס לנשיא המועדון פלורנטינו פרס ביום רביעי האחרון לא הובילה להתקדמות. כמה מהדברים שנאמרו בה על ידי הקפטן יכולים להעיד על כך שהוא שוקל ברצינות את האפשרות של עזיבה.
"את ההצעה שנתתם לי אני לא מתכוון לקבל", אמר ראמוס לפרס על פי הדיווח, בהתייחס לאפשרות שימשיך להרוויח 12 מיליון אירו, בדיוק כמו חוזהו הנוכחי. בהמשך הוא הוסיף: "מעכשיו אני הולך להקשיב להצעות של מועדונים אחרים".
2 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
יעזוב את ריאל בקיץ? ראמוס
(צילום: רויטרס)
העניין הוא שראמוס לא הסתפק בהכרזה הכללית הזאת וטען שפריז סן ז'רמן פנתה אליו באופן ישיר, הציעה לו לעבור אליה וכי אנשיה הכריזו על כוונתם להקים קבוצת ענק איתו ועם לאו מסי שהביע כבר בקיץ את רצונו לעזוב את היריבה הגדולה ברצלונה. בכל מקרה, ראמוס יהיה ב-11 של ריאל מול אוסאסונה. הבלאנקוס מדורגים במקום השני בספרד, שתי נקודות פחות מהמוליכה אתלטיקו מדריד.