ה"תרגיל" של כריסטיאנו רונאלדו - כפי שמכנים זאת במולדתו פורטוגל - ממשיך לעורר סערה. כזכור, כוכב יובנטוס, שנמצא חיובי לקורונה, היה אמור לשהות 14 ימים בבידוד בפורטוגל, אבל החליט לטוס במטוסו הפרטי בחזרה לארץ המגף, שם תנאי הבידוד מקלים יותר.
באיטליה חולה קורונה אמור לשהות בבידוד עשרה ימים ואם אכן ייצא שלילי בבדיקה הבאה - הוא יוכל לשחק מול לאו מסי וברצלונה בליגת האלופות בעוד פחות משבועיים (28.10). רונאלדו חזר לאיטליה במטוס פרטי מיוחד עם ציוד רפואי תואם - שמופעל על ידי חברת תעופה מלוקסמבורג ועולה בהתאם.
4 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
סידר את עצמו. כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: AFP)
"לנגיף יכולת העברה גבוהה אם אין ריחוק או אין מסיכה", תקפו את CR7 בתקשורת הפורטוגלית: "הוא הרי זה שצריך לשמש דוגמה". על פי החשש, מי שהדביקו את רונאלדו היו שני המאומתים - ז'וזה פונטה ואנתוני לופס. "הסיכויים להידבק יהיו אפסיים רק אם ניכנס למעין כלא, לכן מה שהוא עשה חמור מאוד", הוסיפו.
4 צפייה בגלריה
הפורטוגלים חוגגים
הפורטוגלים חוגגים
הצליחו גם בלעדיו. חגיגות ה-0:3 של פורטוגל אמש
(צילום: AP)
מי שיצא להגנתו של הכוכב היה מאמן נבחרת פורטוגל, פרננדו סנטוס, שדיבר אחרי ה-0:3 הקליל אתמול מול שבדיה. "יש לי ספקות לגבי הבדיקות", אמר. "אני לא מאמין שהנגיף יכול להתפשט בנבחרת, כי הייתה הקפדה על הכללים. השחקנים שמרו על ריחוק חברתי כל הזמן, עטו מסיכות והורידו אותן רק במקרה הצורך. אני בספק אם תוצאת הבדיקה של רונאלדו נכונה".

יובנטוס תשבור את שיא ההעברות על אמבאפה?

חלון ההעברות באירופה נסגר וחלק מהקבוצות כבר נמצאות עם הפנים לקראת החלונות הבאים. אחת מאותן קבוצות היא יובנטוס, שעל פי דיווח באתר האיטלקי "טוטוספורט", מכינה הצעה אסטרונומית בשווי 360 מיליון פאונד, במטרה להנחית בטורינו את קיליאן אמבאפה.
אלופת איטליה שוקלת גם מתווה במסגרתו כריסטיאנו רונאלדו יעשה את הדרך לפ.ס.ז', כחלק מעסקת הענק שאם איכשהו תצא לפועל, תנפץ את שיא ההעברות הנוכחי שעומד על 222 מיליון אירו, אותם שילמה פריז סן ז'רמן לברצלונה עבור ניימאר.
4 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
יגיע לטורינו? קיליאן אמבאפה
(צילום: רויטרס)
בשלב זה לאלופת צרפת אין כוונה לוותר על הסופרסטאר הצעיר שלה, שאמור להפוך לכוכב הכדורגל הגדול בעולם, בעידן שאחרי לאו מסי ורונאלדו. העובדה ש-CR7 כבר בן 35, בוודאי לא תעזור ליובנטוס לקדם את העסקה.
קבוצה נוספת שחושקת כבר תקופה ארוכה באמבאפה היא ריאל מדריד, שעברה קיץ שקט במיוחד בגזרת ההעברות. אגב, חוזהו של רונאלדו באיטליה מסתיים ביוני 2022.
4 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן וקיליאן אמבאפה חוגגים
אנטואן גריזמן וקיליאן אמבאפה חוגגים
חגג שער גם בליגת האומות אמש. אמבאפה וגריזמן
(צילום: AFP)
אמבאפה בן ה-21 ערך בסך הכל שלוש הופעות ליגה מתחילת העונה והספיק כבר לכבוש פעמיים ולבשל ארבע שערים נוספים. בעונה שעברה חגג 18 פעמים, לפני שהליגה בצרפת בוטלה ובנוסף הבקיע חמישה שערים בליגת האלופות ועזר לקבוצתו להעפיל לגמר בפעם הראשונה בתולדותיה.