צפו בתקציר: יובנטוס - אינטר
בחנות הרשמית של יובנטוס באצטדיון שלה מציעים למכירה בובה חדשה בדמותו של כריסטיאנו רונאלדו, עם תוספת של מסכה. כולם מקווים שזה יהיה רק פריט אספנים חמוד מתקופה איומה, זיכרון קטן מזמנים שאיש לא רוצה לזכור. רונאלדו עצמו עבר ימים לא קלים, אבל הערב הוא חוזר למגרש לראשונה מאז פרוץ משבר הקורונה, בצעד הראשון בקרב המשולש שמחכה לו וליובנטוס במה שנשאר מהעונה ההזויה הזו.
יובה תארח הערב (22.00) את מילאן בגומלין חצי גמר הגביע, אחרי 1:1 בחוץ, ורוצה לשמור על חלומות הטרבל. הליגה האיטלקית תחזור ב־20 בחודש, ויומיים לאחר מכן האלופה תתארח בבולוניה, כשהיא במצב רגיש – הפער שלה מלאציו עומד על נקודה בלבד. וכמובן, ישנה ליגת האלופות, המטרה האמיתית של רונאלדו כשחתם ביובנטוס. רק בשבוע הבא יוחלט מתי ובאיזה פורמט הצ'מפיונס יסתיים, אבל ליובה מחכה אתגר גדול אחרי שהפסידה 1:0 בליון במשחק הראשון של שמינית הגמר. היא חייבת את רונאלדו החד כדי לעבור (באופן מדהים, כבש רק פעמיים בליגת האלופות השנה), אבל למען האמת, זה נכון בכל החזיתות.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
חוזר למגרש, לראשונה מאז משבר הקורונה
(צילום: AFP)

3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
במהלך המשבר הוא חזר לפורטוגל
(צילום: AFP)

השיעור שלמד מהראגבי

מבחינת הכנה פיזית, תסמכו על האיש שאובססיבי לשמירה על הגוף שלו. בגיל 35 הוא מחפש כל הזמן איך להשתפר, ובאיטליה חשפו שרונאלדו עדיין בוחן שיטות לשיפור המהירות האדירה שלו, ובשבועות האחרונים החל לרוץ עם נעליים הכוללות פקקים מגומי, כמו בראגבי, כדי להשיג אחיזה טובה יותר בדשא וליצור יתרון נוסף על המגינים. זה סיפור שמגדיר את רונאלדו – בזמן ששחקנים נזהרים באימוני הקורונה, חושבים על קפסולות והיגיינה, הוא מנצל את הזמן כדי לשדרג את עצמו.
אבל מבחינה רגשית, רונאלדו עבר רכבת הרים. בתחילת מארס אמו של השחקן סבלה משבץ מוחי ואושפזה בבית החולים. הוא מיהר לטוס לבקר אותה באי מדיירה, חזר לאיטליה, ובסיום הניצחון הגדול על אינטר (משחק הליגה האחרון של הקבוצה), שב כדי לשהות לצידה – ונשאר יותר מהמתוכנן. בלם יובה דניאלה רוגאני חלה בקורונה, הקבוצה נכנסה לבידוד – רונאלדו עשה זאת בפורטוגל – והליגה הושבתה. הוא הצליח לחזור לטורינו רק חודשיים מאוחר יותר.
3 צפייה בגלריה
בובה כריסטיאנו רונאלדו
בובה כריסטיאנו רונאלדו
הבובה שנמכרת בחנות המזכרות של יובנטוס
(צילום: רויטרס)

מה שלום האחוזה החדשה?

בין מצבה הרפואי של אמו לדאגה מהמחלה שתקפה את הקבוצה, רונאלדו מצא עצמו מודאג - אבל בפורטוגל דאגו לחשוף לעולם את הבידוד הנוח שלו. הכוכב ומשפחתו שהו בווילה המשפחתית המפוארת על חוף האוקיינוס האטלנטי, שכוללת בריכה על הגג. אגב, הוא לא מסתפק בכך: בימים אלה רונאלדו מקים אחוזה מטורפת עבור משפחתו סמוך לליסבון, שאליה הוא צפוי לעבור אחרי הפרישה, ובין האימונים הוא טס שלשום במטוסו הפרטי בחזרה לפורטוגל כדי לבדוק את ההתקדמות. לא שההשקעה כבדה עליו – אחרי הכל, עוד דבר שקרה במהלך הקורונה הוא שמגזין "פורבס" הכריז על רונאלדו ככדורגלן המיליארדר הראשון בהיסטוריה.
כמובן גם באיטליה הוא נדרש לבידוד בן שבועיים, השני שלו במהלך משבר הקורונה, ורק ב־19 במאי הוא חזר למתחם האימונים. רונאלדו רוצה לחזור כמו שעזב. אמנם הוא לא הבקיע בשני משחקיה האחרונים של יובנטוס, אבל לפני כן עמד על רצף עוצר נשימה של כיבוש ב־14 מתוך 15 משחקים, בסך הכל 19 שערים. הוא מישהו שהספורט העולמי היה אבוד בלעדיו בזמן הקורונה, ועכשיו הוא שוב כאן, לפזר עוד קסם על המגרש.