הדרבי של מנצ'סטר בין יונייטד לסיטי איכזב אתמול עם 0:0 באולד טראפורד, שהותיר את הקבוצות של אולה גונאר סולשיאר ופפ גווארדיולה במקומות השמיני והתשיעי בהתאמה בפרמייר-ליג.
זה היה דרבי חלש, בלי כמעט מצבים ליד השערים ובסיום, למרות הכל, שחקני שתי הקבוצות ירדו מחובקים מכר הדשא. דבר שהכעיס בעיקר את כוכב העבר של יונייטד וכיום פרשן סקיי ספורטס, רוי קין. "מעולם לא ראיתי משחק דרבי עם כל כך הרבה חיבוקים, חיוכים ושיחות בין שחקני שתי הקבוצות. אי אפשר להיות מרוצים מתיקו. היה חייב פה לקחת הימור כדי לנסות ולנצח משחק כדורגל".
4 צפייה בגלריה
דה חאה וסטרלינג
דה חאה וסטרלינג
נפרדו כידידים. דה חאה וסטרלינג
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
פוגבה ומנדי
פוגבה ומנדי
"כולם רוצים להיות חברים אחד של השני ולהיות פופולריים". פוגבה ומנדי
(צילום: EPA)
קין המשיך: "שמעתי את ג'ון סטונס מדבר בסיום על כך שסיטי שמרה על שער נקי ובלה, בלה, בלה. צריך לנצח משחקים! ומה לגבי החיבוקים של הצוות המקצועי והשחקנים אחרי השריקה. אני לא מקבל את זה. כולם רוצים להיות חברים אחד של השני ולהיות פופולריים. אתם משחקים במועדונים, במיוחד מנצ'סטר יונייטד, בהם צריכים לנצח משחקים. לא להיות חברים אחד של השני".
גם הפרשן השני רשת סקיי, גארי נוויל, יצא מהמשחק בתחושות מוזרות. "זו הופעה חלשה ואנחנו לא צריכים לקבל את זה. אפשר לתרץ בכך ששתי הקבוצות שיחקו באמצע השבוע בצ'מפיונס, אבל לא היה פה מהירות, רצון או ניסיון לנצח מקבוצה שרוצה לזכות באליפות הפרמייר-ליג. אני בכלל מופתע מסיטי. היא נראית לי קבוצה די משועממת", הסביר מגן העבר של השדים האדומים.
4 צפייה בגלריה
סולשיאר וגווארדיולה
סולשיאר וגווארדיולה
יצא דווקא מרוצה מהמשחק. סולשיאר עם גווארדיולה
(צילום: רויטרס)
גם בתקשורת האנגלית קטלו את שתי הקבוצות. ב"מירור" נכתב: "תיקו משעמם. דרבי טראגי הראה מדוע סולשיאר מתקשה ולמה ייקח עוד זמן עד שמנצ'סטר יונייטד תאיים על האליפות". ב"סאן" הוסיפו: "שעמום. איך יכול להיות שנבעטו ב-90 דקות רק ארבע בעיטות למסגרת?".
מי שיצא, די במפתיע, מרוצה מהערב הזה הוא מאמן יונייטד, אולה גונאר סולשיאר. "בתקופה שאני מאמן, זו ההופעה הטובה ביותר שלנו נגד מנצ'סטר סיטי", הסביר. "לא התוצאה הכי טובה, אבל בטוח היכולת הטובה ביותר שהצגנו נגדם. זה היה משחק צמוד. אני יודע שניצחנו אותם כמה פעמים בעונה שעברה אבל זו הייתה תקופה שונה".
מי שעמד במרכז השיח התקשורתי בימים האחרונים היה פול פוגבה, שסוכנו מינו ראיולה כבר הצהיר כי "הסיפור שלו במנצ'סטר יונייטד גמור". בסיום המשחק החליט הכוכב הצרפתי לעלות פוסט לאינסטגרם ולהסביר לאוהדי יונייטד את המצב: "תמיד נלחמתי ותמיד אלחם למען מנצ'סטר יונייטד, חבריי לקבוצה והאוהדים. מה שיהיה בעתיד זה עוד רחוק, היום זה מה שחשוב ואני באלף אחוז מעורב".
4 צפייה בגלריה
פול פוגבה
פול פוגבה
"הוא לא רוצה להישאר באולד טראפורד". פוגבה
(צילום: AFP)
הפוסט של פוגבה באינסטגרם
נוויל, לעומת זאת, לא קנה זאת וקטל את פוגבה: "הוא לא רוצה לשחק עבור מנצ'סטר יונייטד. הסוכן שלו, שהוא החבר הכי טוב שלו, אמר במפורש - הוא לא רוצה להישאר באולד טראפורד".
פורסם לראשונה: 06:00, 13.12.20