עסקת קאי האברץ צפויה להיסגר בקרוב מאוד, כך מדווחים כלי תקשורת שונים באירופה. לא מעט קבוצות התעניינו בשירותיו של הקשר בן ה-21 מלברקוזן, אבל רק הבלוז מוכנים לשלם את הסכום שדורשים הגרמנים - 73 מיליון פאונד.
בעבר האברץ אמר למקורביו שיסכים לחתום בצ'לסי רק אם המועדון ישחק בעונה הבאה בליגת האלופות. בעקבות התוצאות האחרונות בפרמייר-ליג, מסתמן כי קבוצתו של פרנק למפארד אכן תשיג את המטרה הזאת.
2 צפייה בגלריה
קאי האברטץ חוגג
קאי האברטץ חוגג
האברץ. שחקן ענק
(צילום: AFP)
האברץ נמצא בכושר פנטסטי בשנתיים האחרונות. העונה הוא כבש 15 שערי ליגה ב-30 הופעות, הוסיף עוד שניים בגביע הגרמני (הגיע לגמר עם לברקוזן) ושלושה כיבושים בליגה האירופית.
אם אכן האברץ יצטרף לצ'לסי הוא יהיה הרכש השלישי המשמעותי של הקבוצה אחרי חכים זייך מאיאקס שהגיע תמורת 36 מיליון פאונד וטימו ורנר מלייפציג ב-48 מיליון פאונד.
2 צפייה בגלריה
ג'וד בלינגהאם
ג'וד בלינגהאם
מגיע לדורטמונד. בלינגהאם
(צילום: גטי אימג'ס)
אחרי ארלינג הלאנד, דורטמונד עשתה זאת שוב: היהלום של בירמינגהאם, ג'וד בלינגהאם בן ה-17, יצטרף לקבוצת הפאר בקיץ. ככל הנראה תמורת 35 מיליון אירו.
דורטמונד השיגה במרוץ את הגדולות של הפרמייר-ליג וכן את ריאל מדריד וברצלונה. האנגלי הצעיר יהפוך לרכש היקר ביותר בתולדות המועדון ויעקוף את מאטס הומלס שהגיע מבאיירן מינכן תמורת 30.5 מיליון אירו. את ההודעה על צירופו עשתה דורטמונד בחשבון הפייסבוק שלה, כשצילמה את שחקני הקבוצה שרים "היי ג'וד" (השיר המפורסם של הביטלס).
דורטמונד מודיעה על צירוף בלינגהאם
פורסם לראשונה: 10:46, 20.07.20