צ'לסי הייתה זו שנתנה את האליפות (באופן רשמי לפחות) ללסטר לפני ארבע שנים, כשחזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 מול טוטנהאם, בזמן ששחקני השועלים צופים במשחק בביתם.
הערב (חמישי) אותו סיפור חזרה כשהבלוז לא ספרו את האלופה היוצאת מנצ'סטר סיטי, ניצחו אותה 1:2 וסידרו לליברפול את התואר לראשונה אחרי 30 שנה.
6 צפייה בגלריה
אנדראס כריסטיאנסן בורח מראחים סטרלינג
אנדראס כריסטיאנסן בורח מראחים סטרלינג
אנדראס כריסטיאנסן בורח מראחים סטרלינג
(צילום: AP)
האמת היא שכולם ציפו שטקס העברת הכתר תהיה בשבוע הבא, כשסיטי וליברפול אמורות להיפגש ראש בראש, אבל כנראה שלשחקנים של יורגן קלופ לא ממש אכפת והם יחגגו כך או כך.
הבלוז מבחינתם עדיין נלחמים על הכרטיס לליגת האלופות ובסך הכל עשו את העבודה שלהם בלי להתחשב ביריבה שלהם (בצדק, יש לומר). המצב הטוב ביותר של צ'לסי בחצי הראשון היה גם השער הראשון שלה, כשההגנה של סיטי התבלבלה ונתנה לכריסטיאן פוליסיק לרוץ כל הדרך עד הסוף.
בעיטה חופשית מושלמת של קווין דה בריינה החזירה את האורחת לעניינים, אבל צ'לסי לא ויתרה ולמרות שנעצרה פעם אחת על ידי קייל ווקר ועוד פעם על ידי פרננדיניו, שהדפו מהקו. האחרון גם נגע בכדור בידו, מה שעלה לו בכרטיס אדום ישיר ופנדל אותו וויליאן הפך לשער הניצחון של המארחת.

מהלך המשחק

דקה 16': מה עשה קפה? השוער של צ'לסי ניסה להתחכם וכמעט איבד את הכדור לברנרדו סילבה, אבל בסופו של דבר הספרדי הצליח להתעשת בזמן.
18': ההזדמנות הטובה ביותר של סיטי הערב. מנדי הוריד לפרננדיניו, שנגח נהדר, אבל קפה היה במקום והצליח להדוף לקרן.
6 צפייה בגלריה
ברנרדו סילבה מול קפה
ברנרדו סילבה מול קפה
התאושש בזמן. ברנרדו סילבה מול קפה
(צילום: getty images)
32': שני מצבים נהדרים לצ'לסי תוך כמה שניות. רוס בארקלי חיפש את מאונט, אבל הכדור הורחק. לאחר מכן פוליסיק ניסה למצוא רגל מסיימת, אך הכדור עבר את כולם.
33': אדרסון עם הצלה נהדרת. כריסטיאנסן התרומם טוב לכדור הקרן ונגח חזק, הברזיל
36': שער! 0:1 לצ'לסי. זו סיטי שבכלל הייתה בהתקפה, אבל היא הפקירה את החלק האחורי ושילמה על כך ביוקר. פוליסיק ניצל בלבול הזוי בין שני שחקני סיטי ורץ כל הדרך כדי להכניע את אדרסון. מתפרצת קטלנית של שחקן אחד.
6 צפייה בגלריה
כריסטיאן פוליסיק
כריסטיאן פוליסיק
מהלך גדול. כריסטיאן פוליסיק
(צילום: getty images)
6 צפייה בגלריה
כריסטיאן פוליסיק
כריסטיאן פוליסיק
והוא חוגג בצדק
(צילום: רויטרס)
38': כמעט השוויון. כולם חיכו להגבהה של דה בריינה, שהחליט למסור כדור קצר לווקר. המגן בעט טוב, ופיספס במעט את המסגרת.
55': שער! מנצ'סטר סיטי משווה ל-1:1. וואו, איזה שער ענק של קווין דה בריינה. הבלגי עם בעיטה חופשית מושלמת מצא את החיבורים של קפה.
57': כמעט השני של סיטי. מתפרצת אדירה של האורחת הגיעה למאחרז. האלג'יראי העביר כדור רוחב לסטרלינג, שמצא רק את העמוד.
62': מה עשה אדרסון? השוער הברזילאי הרחיק רע והכדור הגיע למאונט, שפרץ לרחב וחיפש את הפינה הקרובה, אבל מצא רק את הרשת החיצונית.
6 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
איזה גול של דה בריינה. שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
(צילום: רויטרס)
6 צפייה בגלריה
קווין דה בריינה
קווין דה בריינה
קווין דה בריינה
(צילום: AFP)
71': פוליסיק כבר חלף על פני אדרסון ורק נותר לו לגלגל את הכדור לפנימה, אבל ווקר, ממש מקו השער, הצליח להרחיק. הצלה מדהימה.
78': שער! 1:2 לצ'לסי. זה נראה גמור. פרננדיניו הרחיק את הכדור מהקו ושילם על כך בכרטיס אדום, צ'לסי זכתה בפנדל. וויליאן לא התבלבל והעלה את הבלוז ליתרון.

הרכבים

צ'לסי: קפה; ססאר אספיליקווטה, אנדראס כריסטיאנסן, אנטוניו רודיגר, מרקוס אלונסו; רוס בארקלי, אנגולו קאנטה, מייסון מאונט; וויליאן, אוליבייה ז'ירו (טאמי אברהם, 62), כריסטיאן פוליסיק.
מנצ'סטר סיטי: אדרסון; קייל ווקר, פרננדיניו, איימריק לאפורט, בנז'מין מנדי (אולקנסדר זינצ'נקו, 59); אילקאי גנדוגאן, רודרי (דויד סילבה), קווין דה בריינה; ריאד מאחרז, ראחים סטרלינג, ברנרדו סילבה (גבריאל ז'סוס, 55).
פורסם לראשונה: 22:05, 25.06.20