"לא היינו צריכים להעביר שום מסר. השגנו ניצחון חשוב, הרביעי ברציפות, ואנחנו צריכים להמשיך כך". זינאדין זידאן מרוצה אחרי שריאל מדריד השיגה 0:1 על ויאדוליד בחוץ וצימקה לשלוש נקודות בלבד את הפער מהמוליכה אתלטיקו מדריד, ששיחקה משחק אחד פחות בליגה הספרדית.
הבלאנקוס השיגו את התוצאה בקושי אחרי שהגיעו בהרכב חסר, ללא תשעה שחקנים. כעת נראה שהדרבי מול אתלטיקו ב"וונדה מטרופוליטנו" ב-7 במרץ עשוי לקבוע לא מעט לגבי המשך מאבק האליפות.
2 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
"צריך להמשיך כך". זינדין זידאן
(צילום: AFP)
יחד עם זאת, בריאל מודאגים ממצב הפציעות וההיעדרויות, בייחוד מכיוון שהכובש המצטיין קארים בנזמה לא היה כשיר אתמול ומצבו אינו ברור לקראת המשחק מול אטאלנטה ביום רביעי באיטליה בשמינית גמר ליגת האלופות.
"נעקוב אחרי מצבו של בנזמה ונראה אם יש התפתחות לגביו", אמר זידאן. "נכון לעכשיו אני לא יכול לומר, אבל לא נסכן אותו. אם הוא לא יוכל לשחק הוא לא ישחק. יש אצלנו הרבה נעדרים, אבל זה המצב. אני מקווה שהם יחזרו, אבל המחליפים שלהם מחויבים ונמשיך איתם. זה מסובך, אבל צריך להמשיך ונתכונן למשחק ביום רביעי בצורה הטובה ביותר".
2 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
קארים בנזמה. בינתיים ריאל הסתדרה בלעדיו
(צילום: רויטרס)
למרות שהבלאנקוס נהנו משתי הצלות של השוער תיבו קורטואה ונאבקו מול קבוצת התחתית, זידאן אמר: "כולם התגוננו היטב ואני מרוצה ששמרנו על שער נקי. כשהכדור אצלנו אנחנו מסוגלים לעשות דברים".
ריאל מדריד הצליחה לצמק את הפער הודות להפסד של אתלטיקו 2:0 ללבאנטה. מאמן הקולצ'ונרוס, דייגו סימאונה, הגיב: "לא נחפש תירוצים וננסה למצוא פתרונות. בכל קמפיין יש רגעים קשים. זה קורה לכולם ולא רק לנו. רק מי שחזק ברגעים האלה יכול להגיע למטרה. המחצית הראשונה הייתה מאוד איטית ושתי הקבוצות לא יצרו הזדמנויות. במחצית השנייה חזרנו לעצמנו. התוצאה רעה, אבל הייתי מרוצה משינוי הקצב ומכך שהגענו להזדמנויות. כאשר אתה מנסה להגיע למטרה יש מכשולים בדרך וכך כאשר אתה משיג אותה אתה נהנה יותר".