ארסנל ממשיכה לאכזב והערב (שבת) ספגה 2:1 דרמטי בחוץ מול ברייטון, במסגרת המחזור ה-30 בפרמייר-ליג.
סיפור המשחק הוא פציעתו הקשה של שוער התותחנים, ברנד לנו, שהתנג בניל מופה, נפגע בברכו וירד מכר הדשא בדקה ה-41 על אלונקה. ניקולה פפה כבש שער נהדר לחיבורים (68), אבל לואיס דאנק השווה (75) ואותו מופה הפך, חמש דקות בתוך תוספת הזמן.
6 צפייה בגלריה
ברנד לנו
ברנד לנו
פציעה קשה. לנו
(צילום: רויטרס)
לסטר עוד לא הבטיחה את מקומה בליגת האלופות, אבל היא השיגה עוד נקודה בדרך לשם. החבורה של ברנדן רוג'רס סיימה ב-1:1 דרמטי בוויקרייג' רואד מול ווטפורד, במשחק הראשון של שתי הקבוצות מאז חזרה הפרמייר-ליג מפגרת הקורונה. את האמת, האורחת כבר כמעט חזרה הביתה עם כל שלוש הנקודות.
ווטפורד שלטה בעיקר בתחילת המחצית הראשונה והשנייה. בדקה ה-48 איסמעילה סאר הגיע לעימות אחד על אחד מול קספר שמייכל, אך שוער לסטר הציל שער בטוח. כעבור 120 שניות טרוי דיני נגח החוצה הזדמנות גדולה נוספת של ווטפורד.
6 צפייה בגלריה
הארווי בארנס
הארווי בארנס
הארווי בארנס מנסה לפלס לעצמו דרך
(צילום: gettyimages)

6 צפייה בגלריה
ויקרייג' רואד
ויקרייג' רואד
דקת הדומייה בוויקרייג' רואד
(צילום: AFP)
בדקה ה-75 לסטר הייתה קרובה להכריע את ההתמודדות. מארק אולברייטון מצא את הקורה, כמה שניות לאחר מכן בן פוסטר הדף בעיטה נהדרת של ג'יימס מדיסון. בדקה ה-90 זה הגיע. סאר איבד כדור, לסטר יצאה למתפרצת ובן צ'ילוול בעט לחיבורים. גמור? ממש לא. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן מספרת של קרייג דוסון מתוך הרחבה קבעה 1:1 סופר-דרמטי.
וולבס כבר שישית אחרי 0:2 בחוץ על ווסטהאם. ראול חימינס (73) ופדרו נטו (84) כבשו.
6 צפייה בגלריה
בן צ'ילדוול
בן צ'ילדוול
צ'ילוול והחברים חוגגים מוקדם מדי
(צילום: AFP)
6 צפייה בגלריה
קרייג דוסון
קרייג דוסון
דוסון משווה בתוך תוספת הזמן
(צילום: AFP)
6 צפייה בגלריה
גרהאם טיילור
גרהאם טיילור
הפסל של גרהאם טיילור מותאם לתקופת הקורונה
(צילום: EPA)
קריסטל פאלאס שעדיין חולמת על מקום באירופה ניצחה 0:2 בחוץ את בורנמות', שירדה אל מתחת לקו האדום בעקבות הנקודה שווטפורד השיגה. לוקה מיליבויביץ' שלח בדקה ה-11 כדור חופשי לקורה ופנימה וקבע את ה-0:1, ג'ורדן איו נהנה מבישול של פטריק ואן אנהולט ושלח בנגיעה את הכדור פנימה (23) כדי לקבוע את תוצאת המשחק.
פורסם לראשונה: 16:26, 20.06.20