חטאפה השיגה ניצחון חשוב במאבקי התחתית והותירה את אלצ'ה מתחת לקו האדום. האזולס הפכו הערב (ב') פיגור 1:0 במשחק חוץ מול יריבתם במאבקי ההישרדות בליגה הספרדית וניצחו 1:3.
ראול גוטי כבש ראשון לאלצ'ה בדקה הרביעית, אבל מארק קוקורייה (39 בנגיחה), חיימה מאטה (39) ואנחל רודריגס (86 בפנדל) הפכו את התוצאה והשיגו את שלוש הנקודות.
2 צפייה בגלריה
חטאפה חוגגת
חטאפה חוגגת
חטאפה חוגגת
(צילום: EPA)
הרכש מברצלונה, קרלס אלניה, ערך את הופעת הבכורה במדי המנצחת. המארחים, שלא ניצחו כבר 11 מחזורים, שיחקו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-52, בה הורחק חברם איוואן מרקונה בצהוב שני בעקבות עבירה על אלניה.
מצבה של האחרונה ווסקה החמיר אחרי שהיא הפסידה 2:0 לבטיס בבית. עיסא מנדי כבש ראשון (78) מבישול של אמרסון ובתוספת הזמן הבטיח אנטוניו סנבריה את הניצחון של הוורדיבלאנקוס.
2 צפייה בגלריה
עיסא מנדי מבטיס מקדים את פדרו לופס מווסקה
עיסא מנדי מבטיס מקדים את פדרו לופס מווסקה
עיסא מנדי מבטיס מקדים את פדרו לופס מווסקה
(צילום: EPA)
ליגה איטלקית: ספציה ניצחה 1:2 את סמפדוריה משערים של קלאודיו טרצי (20) ואמבולה נזולה (81 בפנדל). אנטוניו קנדרבה השווה זמנית (24). מאמן המפסידה, קלאודיו ראניירי: "שיחקנו רע מאוד, הם היו יותר טובים והגיע להם לנצח".
ליגה קפריסאית, מחזור 19: דור מיכה בישל את השער השלישי של אנורתוסיס שהביסה 0:3 את אולימפאקוס ניקוסיה בחוץ ומדורגת במקום הרביעי.
ליגה בלגית: סטנדרד ליאז' ניצחה 1:3 את בוורן, עדן שמיר שולב כמחליף ושיחק 10 דקות.
פורסם לראשונה: 22:23, 11.01.21