אחרי עונה קשה בה איבדה את האליפות וכמעט מצאה את עצמה מחוץ לארבע הגדולות, יובנטוס ניצלה אמש (ראשון) את התיקו של נאפולי והשתחלה בכל זאת לליגת האלופות במחזור הסיום בסרייה א'. מי שעוד תהיה שם היא מילאן אשר חוזרת למפעל הבכיר ביבשת לראשונה מאז 2014. נאפולי דווקא נותרה בחוץ.
"יובנטוס ומילאן רואות כוכבים", נכתב בשער ה"גאזטה דלו ספורט", שכמובן הלך על רפרנס ללוגו המפורסם של הצ'מפיונס. ב"קוריירה דלו ספורט" התמקדו בגברת הזקנה - ובעיקר במאמנה עם הכותרת "פירלו המבורך".
2 צפייה בגלריה
חגיגות ההעפלה של יובנטוס
חגיגות ההעפלה של יובנטוס
חגיגות ההעפלה של יובנטוס
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
פירלו מאושר
פירלו מאושר
פירלו מאושר
(צילום: EPA)
המאמן, שסיים עונת בכורה בינונית למדי, התייחס לעתידו לאחר ה-1:4 על בולוניה: "היה לי חשוב לסיים את העבודה עם גביע והעפלה לליגת האלופות. אני רואה את עצמי ממשיך ביובנטוס גם בעונה הבאה".
באופן מעט מפתיע, כריסטיאנו רונאלדו נותר 90 דקות על הספסל, דווקא במשחק קריטי לקבוצתו. פירלו דיבר על הנושא בסיום: "זאת הייתה החלטה משותפת. הוא היה עייף אחרי המשחק ביום רביעי ולכן העדפתי לפתוח עם אלברו מוראטה, שהוא גם שחקן נהדר. רונאלדו היה כשיר, אבל ניצלתי את הסגל העמוק שלנו".
הפורטוגלי מצדו סיפק תגובה פרובוקטיבית במקצת בחשבון האינסטגרם שלו (שכולל 289 מיליון עוקבים). רונאלדו העלה פוסט שכלל שתי תמונות, האחת בה הוא מבצע תנועת השתקה והשנייה של החגיגות בחדר ההלבשה של יובה. הוא גם כתב "עד הסוף". כפי הנראה מדובר בעקיצה לכיוון המבקרים, שכבר ראו כיצד הוא וקבוצתו נשארים מחוץ למפעל הבכיר ביבשת לראשונה מאז 2012.
ג'ורג'יניו קיילני הוותיק דיבר גם הוא על הפיניש הדרמטי של העונה: "סיימנו בהצלחה עונה שכללה הרבה בעיות. אנחנו שמחים בשביל פירלו. זאת הייתה העונה הראשונה שלו על הקווים וזה לא קל".