לאו מסי לא שותף ב-1:1 של ברצלונה מול אייבאר, אבל אפילו עם מסכה על פניו התקשה להסתיר את אכזבתו מהיכולת של חבריו. בחודש ינואר יוכל הפרעוש לנהל מו"מ עם קבוצה אחרת ולעזוב בקיץ את המועדון בו גדל.
עם זאת, בתחנת הרדיו הספרדית "קדאנה סר" דווח היום כי הארגנטינאי דווקא מתכוון להישאר ואף לחתום עד 2023, זאת כדי לשמור על כושר לקראת מונדיאל 2022 בקטאר, ולאחר מכן לעבור לאינטר מיאמי מה-MLS (בבעלות דייויד בקהאם).
6 צפייה בגלריה
מסי ביציע
מסי ביציע
לא מסי נראה לא מרוצה ביציע
(צילום: רויטרס)
6 צפייה בגלריה
לאו מסי בפעלה
לאו מסי בפעלה
יגיע לארה"ב? מסי
(צילום: AP)
לפי הדיווח, מסי רוצה שילדיו ילמדו בארה"ב בתיכון ומשם ימשיכו לאוניברסיטה אמריקאית. למעשה, נטען כי כבר לפני שנה וחצי הוא רכש דירה יוקרתית במיאמי, בבניין השייך לחברת פורשה.
בראיון נרחב שערך לפני שלושה ימים בטלוויזיה הספרדית, אמר מסי בין היתר כי "לא אנהל משא ומתן עם מועדונים אחרים. אחכה לסיום העונה ביוני ואז אחליט. ברור שלא אשחק בריאל או אתלטיקו מדריד".

פירפו: "אנחנו צריכים אלף הזדמנויות כדי לכבוש"

"אני ריאלי, יהיה קשה לזכות באליפות". הדובר: רונאלד קומאן, מאמנה של ברצלונה, אחרי עוד משחק מאכזב שהותיר את הקבוצה במקום השישי מרחק שבע נקודות מהפסגה בספרד. "נכון, שום דבר לא בלתי אפשרי, אבל אנחנו צריכים גם להכיר בפער שלנו מהמקום הראשון", הוסיף המאמן ההולנדי.
קומאן נאלץ להסתדר ללא לאו מסי וג'רארד פיקה והקבוצה שלו נראתה אנמית, בעיקר בהתקפה. "אני לא רוצה לומר שחסר לנו שחקנים מנוסים", אמר קומאן. "יש תקופת מעבר בקבוצה והיו לנו גם פצועים. מה עוד שחמישה-שישה שחקנים צעירים ששיחקו, כן היו עם ניסיון. התגעגענו ללאו, שעושה את ההבדל, אבל התחושה היא שהיינו צריכים לנצח". אגב, מאז הבכורה של מסי ב-2004, ברצלונה עם 56 אחוזי הצלחה במשחקים בהם לא שיחק. זה אומר הכל.
6 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה מנסים לעכל עוד תיקו מביך
שחקני ברצלונה מנסים לעכל עוד תיקו מביך
"בושה שלא לקחנו שלוש נקודות". שחקני ברצלונה מנסים לעכל עוד תיקו מביך
(צילום: AFP)
6 צפייה בגלריה
 פרנסיסקו טרינקאו
 פרנסיסקו טרינקאו
פער שבע נקודות מהפסגה ומקום שישי בליגה. טרינקאו
(צילום: EPA)
6 צפייה בגלריה
רונאלד קומאן
רונאלד קומאן
הפנים אומרות הכל. קומאן
(צילום: EPA)
מי שהציל את קומאן מהפסד היה עוסמאן דמבלה, עם שער שוויון במחצית השנייה. "הוא שחקן חשוב מאוד בגלל היכולת שלו בכנף", הוסיף קומאן. "הוא כבש את שער השוויון ואנחנו מאוד מרוצים ממנו". על הפציעה של קוטיניו, אמר ההולנדי: "יש לו כאבים בברך ונצטרך לעשות כמה בדיקות נוספות כדי לראות מה הבעיה".
מי שדיבר באופן פתוח בסיום הוא ג'וניור פירפו, שדי עקץ את החלק הקדמי של בארסה. "אנחנו צריכים אלף הזדמנויות כדי להבקיע", טען. "והם (אייבאר) כבשו שער מהזדמנות אחת. ככה נראית העונה שלנו. המשחקים קשים ולוקח לנו זמן עד שאנחנו מטפסים על ההר. באופן אישי, כשאני מקבל הזדמנות - אני מנסה לנצל אותה".
6 צפייה בגלריה
רוןנאלד אראוחו
רוןנאלד אראוחו
לקח אשמה. אראוחו
(צילום: AFP)
אחוזים חלשים בלי מסי. כצפוי
עיקר הביקורת בבארסה, לפחות ברשת, הייתה כלפי הבלם רונלד אראוחו שטעות קשה שלו הובילה לשער של קיקה. "אי אפשר לבצע טעות כזו, אני לוקח את האשמה", הודה בסיום. "זה היה מהלך מהיר ולא ראיתי שהחלוץ קרוב אליי. זו בושה שלא לקחנו שלוש נקודות".
עיתוני מדריד וקטלוניה לא ריחמו כמובן על ברצלונה. "החיים בלי מסי נראים כך", זעקה הכותרת של "מארקה" לצד תמונה של טרינקאו מבואס. ב"אס" כתבו: "אסון ללא מסי" וב"ספורט" המשיכו באותו הקו: "עוד אסון".
"החיים בלי מסי נראים כך". שער ה"מארקה"
"עוד אסון". שער ה"ספורט"
פורסם לראשונה: 06:21, 30.12.20