מילאן ממשיכה לדהור. הערב (שבת) היא ניצחה 1:5 גדול את בולוניה ועלו לפחות זמנית למקום השישי בטבלה עם יתרון שלוש נקודות על נאפולי שתשחק מחר מול אודינזה (20:30). הרוסונרי עדיין בלתי מנוצחים מאז חזרו מפגרת הקורונה, עם רצף של שמונה משחקי ליגה (מתוכם שישה ניצחונות) ותשעה בכל המסגרות.
שערים של אלכסיס סאלמייקרס (10) והקאן צ'להאנגולו (24) העניקו לה יתרון 0:2, טאקהירו טומיאסו צימק דקה למחצית. איסמעיל בנאסר הרגיע את העניינים ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה, וזלאטן איברהימוביץ' בישל לאנטה רביץ' את הרביעי בדקה ה-57 ובתוספת הזמן של המשחק דוידה קלאבריה נעץ את המסמר האחרון וסגר חמישייה אדירה.
2 צפייה בגלריה
שחקני מילאן חוגגים
שחקני מילאן חוגגים
שחקני מילאן חוגגים
(צילום: EPA)

תיקו וציון דרך אדיר לאטאלנטה

הקבוצה הלוהטת באירופה מאז חזרת הכדורגל מפגרת הקורונה היא אטאלנטה. נכון, באיירן מינכן וגם ריאל מדריד רשמו 100 אחוז הצלחה וניצחו בכל משחקיהן בדרך לזכיות באליפות בליגות המקומיות שלהן, אבל הקבוצה של ז'אן פיירו גספריני עשתה את זה בסטייל.
היא כבשה בצרורות, פירקה כל יריבה מולה, ורק פנדל של כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-90 מנע ממנה לנצח את יובנטוס בטורינו, דבר שאף קבוצה לא עשתה בליגה מאז אפריל 2018. היום (שבת) אטאלנטה ידעה שניצחון יקרב אותה ארבע נקודות בלבד מהפסגה, אם רק תנצח את ורונה, שהגיעה במומנטום מזעזע.
2 צפייה בגלריה
דובאן ספאטה
דובאן ספאטה
אטאלנטה החמיצה הזדמנות. דובאן ספאטה חוגג
(צילום: EPA)
בסופו של דבר המארחת הצליחה לבלום את ההתקפה המלהיבה של גספריני והשתיים סיימו רק ב-1:1. בדקה ה-50 הכל הלך על פי התוכניות ודובאן ספאטה ניצל טעות קשה בהגנה כדי להעלות את אטאלנטה ליתרון, אבל תשע דקות מאוחר יותר עצירה לא טובה של פיירלואיג'י גוליני סידרה למתאו פסינה שער קל.
למרות איבוד הנקודות הלא צפוי, אטאלנטה הגיעה ל-94 שערי זכות בליגה, והיא השנייה בלבד שעושה זאת ב-60 השנה האחרונות. הקודמת הייתה נאפולי בעונת 2016/17, אך צריך לזכות שבאיטליה נותרו עוד ארבעה מחזורים לשחק.
במשחק נוסף סיימו סאסואולו (פרנצ'סקו קאפוטו, 12) וקליארי (ז'ואאו פדרו, 63) בתיקו 1:1.
פורסם לראשונה: 20:21, 18.07.20