בברצלונה לא עוברים לסדר היום בעניין נטישת ארתור, ומתכוונים לפתוח בהליך משפטי נגדו שעשוי להסתיים בקנס כספי כבד. הברזילאי, שיעבור בקיץ ליובנטוס, הודיע לקבוצה שהוא מסרב לחזור לספרד ושלמעשה סיים את דרכו במועדון.
מדובר במכה קשה עבור הקטלאנים שיגיעו בהרכב חסר מאוד למשחק הביתי המכריע מול נאפולי בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות (1:1), שייערך ב-8 באוגוסט.
2 צפייה בגלריה
ארתור
ארתור
הסתבך. ארתור
(צילום: getty images)
ארתור, שכמו יתר שחקני בארסה, היה אמור לחזור מחופשה של שישה ימים, לא התייצב חזרה לאימונים כדי לערוך בדיקות קורונה. כשמנהל הקבוצה אריק אבידל התקשר לברר איתו על כך, ענה לו ש"אם אני לא משחק, אין סיכוי שאגיע. אני רוצה להתיר את החוזה שלי".
בתקשורת בספרד דווח כי השביתה האיטלקית נובעת ממיעוט הדקות שהשחקן מקבל מקיקה סטיין מאז הטרייד שלו ליובה בחודש יוני. הברזילאי שיחק ארבע דקות בלבד מאז סוכמה העברתו לאיטליה עבור מיראלם פיאניץ', שלא בדיוק מחמם את הספסל של מאוריציו סארי.
מה שבטוח, ארתור שהגיע בקול תרועה וסומן כיורשו של צ'אבי, לא ילבש יותר את המדים של הקבוצה הקטלאנית וייזכר לרעה בקאמפ נואו.

סוארס על הכוונת של בקהאם

קבוצת ה-MLS של דייויד בקהאם, אינטר מיאמי, רוצה לצרף שם אירופי גדול לסגל ולכן פנתה ללואיס סוארס, כך דווח ב"מונדו דפורטיבו". זו לא הפעם הראשונה שבקהאם מנסה לפתות את האורוגוואי (33), שנותרה לו שנה בחוזה.
אגב, אם חלוץ ברצלונה ישותף בעונה הבאה ב-60 אחוז מהמשחקים הוא יקבל הארכת חוזה לעונה נוספת. למרות ההתעניינות, נראה כי סוארס רוצה להישאר בספרד לצד לאו מסי. הוא רשם העונה 16 שערי ליגה והוסיף שלושה בצ'מפיונס. אם אכן לא יגיע, רדאמל פלקאו הוא מועמד מרכזי.
2 צפייה בגלריה
סוארס חוגג
סוארס חוגג
לואיס סוארס
(צילום: רויטרס)

צפו בשער של סוארס מול אלאבס