בינתיים ארגנטינה לא מרשימה במיוחד בקופה אמריקה, אבל עושה את העבודה וגם הבטיחה את העלייה לרבע הגמר. הלילה (בין שני לשלישי) האלביסלסטה ניצחו 0:1 את פרגוואי ועלו לראשות בית 1, ונשאר להם משחק אחד מול בוליביה שהפסידה בשני משחקיה בטורניר.
גיבור הניצחון היה אנחל די מריה שבישל בגאונות לפאפו גומ בדקה העשירית, שער שבסופו של דבר הכריע את ההתמודדות. לאו מסי כמעט הכפיל בבעיטה חופשית כמה דקות לאחר מכן, אבל במקום ללכת קדימה ארגנטינה נסוגה ואיפשרה לפרגוואי לתקוף. למרות זאת, שוערה אמיליאנו מרטינס לא עבד קשה מדי. אגב, פרגוואי לא הצליחה לנצח את ארגנטינה בקופה ב-25 המפגשים האחרונים בין הנבחרות.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
לאו מסי וארגנטינה חוגגים
לאו מסי וארגנטינה חוגגים
לאו מסי וארגנטינה חוגגים
(צילום: EPA)
מסי רשם ציון דרך משמעותי כשהשווה את שיא ההופעות של חאבייר מסצ'ראנו בנבחרת, שעומד על 147 משחקים, וכמובן שיעלה למקום הראשון בהמשך הטורניר. ארגנטינה גם הגדילה את רצף המשחקים ללא הפסד ל-16.
מי שהשיגה את הנקודה הראשונה שלה בטורניר היא אורוגוואי, שהפסידה במשחק הראשון לארגנטינה (1:0) והפעם נפרדה ב-1:1 מול צ'ילה, שמצידה עלתה לשחק לראשונה מאז הדיווחים שחלק משחקניה בילו עם נערות ליווי. התכולים התחילו חזק עם הזדמנויות של לואיס סוארס וג'ורג'יאן דה ארסקטה, אבל צ'ילה עלתה ליתרון בניגוד למהלך המשחק.
אדוארדו ורגאס מצא את הרשת בדקה ה-26 אחרי ביצוע נהדר והלחיץ את אורוגוואי. אחרי כמה חילופים במחצית השנייה, היא הצליחה להשוות בזכות שער עצמי של ארטורו וידאל (66), למרות שסוארס חשב כי הוא זה שכבש.
3 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
עדיין ללא שער בטורניר. לואיס סוארס
(צילום: EPA)
מצב הבית כרגע הוא כזה: ארגנטינה ראשונה עם 7 נקודות, צ'ילה שנייה עם 5, פרגוואי (שני משחקים) שלישית עם 2 ואורוגוואי (שני משחקים) עם נקודה.