צ'לסי איבדה נקודות יקרות בצמרת והזדמנות לעלות למקום הראשון. הבלוז הפסידו הערב (שבת) 1:0 לאברטון בחוץ במחזור ה-12 בפרמייר ליג. בעקבות זאת הם מרוחקים שתי נקודות מטוטנהאם וליברפול, אשר יוכלו להגדיל את הפער אם ינצחו ביום ראשון את קריסטל פאלאס ופולהאם, בהתאמה.
שער של האיסלנדי גילפי סיגורדסון בפנדל בדקה ה-22 הכריע את ההתמודדות שהתקיימה לעיני 2,000 אוהדים ביציעים והנחיל לשחקנים של פרנק למפארד הפסד שני העונה.
3 צפייה בגלריה
טאמי אברהם מאוכזב
טאמי אברהם מאוכזב
טאמי אברהם מאוכזב
(צילום: AP)
המגן השמאלי של צ'לסי, בן צ'ילוול, הודה: "הפסדנו את המשחק ב-30 הדקות הראשונות. ידענו שנהיה חייבים להיות חדים יותר בהתחלה על מנת להתמודד מול הפיזיות שלהם, אבל לא עשינו את זה. נאבקנו להיכנס למשחק, הקהל דחף אותם וככל שעבר הזמן זה הפך להיות קשה יותר".
המנג'ר, פרנק למפארד: "לא שיחקנו טוב. היה לילה קשה לשתי הקבוצות. ההבדל היה שהם כבשו שער מהיר והצליחו לעצור אותנו. התוצאה התאימה להם, שני כדורים שלנו פגעו בקורות אבל מה שהצגנו הפעם לא היה מספיק".
3 צפייה בגלריה
מייקל קין חוגג עם בן גודפרי
מייקל קין חוגג עם בן גודפרי
מייקל קין מאברטון חוגג עם בן גודפרי
(צילום: AP)
המחזור ה-12 נפתח עם דרמה גדולה שבסיומה אסטון וילה ניצחה 0:1 את וולבס לאחר פנדל מדויק של אנוואר אל גאזי בדקה ה-94. ההולנדי עלה כמחליף (75) והצליח להכריע את המשחק, מה שהקפיץ את קבוצתו מעל הזאבים בטבלה ולמקום השמיני.
המשחק עצמו היה אגרסיבי בשני הצדדים וחולקו בו לא מעט כרטיסים צהובים, כאשר דגלאס לואיז מאסטון וילה ומוטיניו מוולבס גם הורחקו בסיום. וילה מצידה קטעה שני הפסדים.
3 צפייה בגלריה
אסטון וילה חוגגת
אסטון וילה חוגגת
אסטון וילה חוגגת
(צילום: AP)
במשחק נוסף, ניוקאסל ניצחה 1:2 בבית את ווסט ברומיץ' משער ניצחון של דווייט גייל בדקה ה-82. המארחת עלתה ליתרון בדקה הראשונה אחרי שער של מיגל אלמירון, דרנל פרלונג השווה לווסט ברום לאחר ההפסקה, אבל זה לא הספיק.
פורסם לראשונה: 18:59, 12.12.20