נבחרת ארגנטינה סיימה לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) ב-1:1 ביתי מול פרגוואי, במשחק במסגרת המחזור השלישי של מוקדמות מונדיאל 2022 בדרום אמריקה. החבורה של ליונל סקאלוני כבר לא מחזיקה במאזן מושלם ויש לה כרגע 7 נקודות בקופה.
לוקאס מרטינס קוארטה מפיורנטינה הכשיל במחצית הראשונה את מיגל אלמירון ואנחל רומרו מסן לורנצו הבקיע לפרגוואי מהנקודה הלבנה. (21). ניקולס גונסאלס משטוטגארט, השווה קצת לפני ההפסקה וחגג שער בכורה במדי ארגנטינה (41).
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי מאוכזב אחרי ביטול השער
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי עם הכדור
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
רומרו  חוגג
רומרו  חוגג
רומרו חוגג
(צילום: AFP)
במחצית השנייה, לאו מסי התעורר וגם הצליח להכניע את השוער האורח בזכות תנועה טובה מקו שני, אבל לצערו השער נפסל לאחר בחינה של ה-VAR. הסיבה? עבירה שבוצעה על ידי גונסאלס בתחילת המהלך ויותר מ-50 מטר לפני השער של פרגוואי.
"אני חושב שבמחצית הראשונה הרגשנו פחות בנוח והיינו לחוצים", אמר בסיום ניקולס אוטמנדי. "בהמשך מצאנו את הקצב וניצלנו שטחים פנויים ואז הגענו להרבה מצבים, אבל זה לא הספיק הפעם".
במשחק נוסף השיגה אקוודור את ניצחונה השני בקמפיין, 2:3 על בוליביה בחוץ. חואן ארסה כבש ראשון (37) למארחת, בדר קאיסדו (46) ואנחל מנה (56) הפכו ל-1:2 לאקוודור, מרסלו מורנו השווה (66) ל-2:2 אבל קרלוס גרואסו הכריע (88 בפנדל) את ההתמודדות. "ניצחון בגבהים", חגגו בעיתון 'אל קומרסיו' את התוצאה שנרשמה בלה פאס השוכנת 3600 מטר מעל פני הים, "ה'טרי' גורמת לנו לחלום".