באיירן מינכן אלופת גרמניה. הבוואריים הבטיחו היום (שבת) אליפות מספר 31 בתולדותיהם ותשיעית ברציפות. למעשה, האלופה האחרונה שאינה באיירן הייתה דורטמונד אי שם בעונת 2011/12.
החבורה של האנזי פליק ניצלה את ההפסד 3:2 של השנייה בטבלה, לייפציג לדורטמונד במסגרת המחזור ה-32. שני מחזורים לסיום ועוד לפני המפגש הערב מול מנשנגלדבאך, הפער בין המקום הראשון לשני עומד על שבע נקודות.
3 צפייה בגלריה
באיירן מינכן
באיירן מינכן
באיירן מינכן. האלופה הנצחית
(צילום: EPA)
המשחק עצמו היה הצגה תוצרת באיירן מינכן. האלופה רקדה על הדשא, כבשה בכל הזדמנות והביסה את גלדבאך המסכנה 0:6 מרשים. כוכב הערב היה רוברט לבנדובסקי כמובן, שהבקיע שלושער (2, 34 ו-66), הוא גם בישל לקינגסלי קומאן (44), גם תומאר מולר (23) ולירוי סאנה (86) נכנסו ל
בכך הגיע לבנדובסקי ל-39 שערי ליגה, אחד פחות משיאו האגדי של גרד מולר מעונת 1971/72, וכשנותרו שני מחזורים לשחק קשה להאמין שהשיא לא יישבר - בטח בכושר של הסופרסטאר הפולני העונה.
3 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
שער אחד מהשיא. רוברט לבנדובסקי
(צילום: getty images)
האנזי פליק ייפרד מקבוצתו עם תואר נוסף ובקיץ יחליף אותו על הקווים באליאנס ארנה יוליאן נגסלמן שעוזב את לייפציג. גם דויד אלאבה יסיים את דרכו במועדון אחרי יותר מ-400 הופעות ו-10 אליפויות בסך הכל, בדרך אולי לברצלונה או ריאל מדריד.

צמד לסאנצ'ו, שלושער לברקאלו

לייפציג ספגה כאמור 3:2 דרמטי בתום משחק משוגע למדי בבית מול דורטמונד. הצהובים-שחורים כבר הובילו 0:2 משערים של מרקו רויס (7) וג'יידון סאנצ'ו (51). המארחת הצליחה להשוות במחצית השנייה בזכות לוקאס קלוסטרמן (63) ודני אולמו (77), אבל המילה האחרונה הייתה של סאנצ'ו, שחגג צמד (87) וקירב את קבוצתו לליגת האלופות בעונה הבאה.
3 צפייה בגלריה
לייפציג. אליפות היא כבר לא תיקח
לייפציג. אליפות היא כבר לא תיקח
לייפציג. אליפות היא כבר לא תיקח
(צילום: AFP)
וולפסוברג שעדיין לא הבטיחה את הכרטיס לצ'מפיונס הביסה 0:3 את אוניון ברלין ונותרה במקום השלישי עם שתי נקודות יותר מדורטמונד. הגיבור הגדול של הזאבים היה החלוץ הקרואטי בן ה-22 יוסיפ ברקאלו, שהפגיז שלושער ראשון בקריירה (12, 63, 90). שני משחקים נוספים: ורדר ברמן - לברקוזן 0:0; הופנהיים - שאלקה 2:4.
פורסם לראשונה: 18:23, 08.05.21