היכולת האדירה של חלוץ מכבי חיפה, ניקיטה רוקאביצה, לא נעלמה גם מעיניו של מאמן נבחרת אוסטרליה, גרהאם ארנולד. רוקאביצה, שכבש העונה 16 שערי ליגה, הוסיף 4 באירופה ונמצא בדרך הבטוחה לקטוף שוב את תואר מלך השערים בישראל, לא היה חלק מסגל הנבחרת בשלוש השנים האחרונות, אבל עשוי לשוב למשחקים הקרובים במוקדמות מונדיאל 2022.
"נהיה משוגעים אם נתעלם ממה שרוקאביצה עושה", החמיא ארנולד. "אני צופה בכל המשחקים שלו, סגנון המשחק שלו והמאמן (ברק בכר) מתאימים לו מאוד. הוא נמצא בכושר מעולה והוא בין השחקנים שאנחנו בודקים את אפשרות הזימון שלהם, כי עם הקורונה באמת שאי אפשר לדעת מה יהיה עד החודש הבא. מדובר בשחקן שהגיע רביעי במרוץ לתואר שחקן השנה באסיה, הוא בן 33 ולא איבד מילימטר מהמהירות שלו. בזכות הניסיון שלו הוא צריך חצי מצב כדי לכבוש". 
2 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
יזומן לנבחרת? ניקיטה רוקאביצה
(צילום: גיל נחושתן)
2 צפייה בגלריה
גרהאם ארנולד
גרהאם ארנולד
גרהאם ארנולד
(צילום: גטי אימג'ס)
ארנולד גם התייחס למעמד המיוחד של רוקאביצה אצל הירוקים: "הוא משחק כבר זמן רב במכבי חיפה והפך שם לאגדה. הוא בחור שקט, הוא איש נהדר, זה שחקן שיהיה גאה ללבוש את החולצה של הנבחרת ולחזור לסגל שלנו, ונראה מה יקרה בתקופה הקרובה". 
לרוקאביצה יש 18 הופעות בנבחרת (כבש שער בודד), והוא היה חלק מהסגל במונדיאל 2010 בדרום אפריקה. כרגע נבחרתו מדורגת ראשונה בבית 2 באזור האסייתי, ובסוף מרץ היא תפגוש את כוויית ונפאל.
בנושא אחר, מכבי חיפה הודיעה כי יובל אשכנזי סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי, והוא צפוי להיעדר כחודש וחצי מהמגרשים. הקשר החל בהליך שיקום יחד עם הצוות הרפואי של המועדון.