ליברפול לא תזכה ככה באליפות. הערב (רביעי) האלופה ספגה הפסד ביתי שני ברציפות, הפעם 1:0 לברייטון ורחוקה שבע נקודות מהפסגה, שם נמצאת מנצ'סטר סיטי הלוהטת.
ברייטון הגיעה למשחק הזה מהמקום ה-17, מקום אחד בלבד מעל הקו האדום ולמרות שהסתגרה ברוב שלבי המשחק מצאה את הרשת עם שער של סטיבן אלסאטה (56). זה היה בסך הכל ניצחון מספר חמש העונה של גרהאם פוטר ושחקניו.
4 צפייה בגלריה
שחקני ליברפול מאוכזבים
שחקני ליברפול מאוכזבים
שחקני ליברפול מאוכזבים
(צילום: EPA)
רק לפני שבועיים המרסיסיידרס הפסידו בבית לברנלי, הפסד ליגה ביתי ראשון אחרי 68 משחקים רצופים בהם אנפילד לא ראה את ליברפול מפסידה. במחזור הבא, כבר ביום ראשון, האלופה תארח את סגניתה מנצ'סטר סיטי במשחק שיכול לסגור סופית את חלומות האליפות של יורגן קלופ ושחקניו.
סיטי עצמה לא עוצרת. החבורה של פפ גווארדיולה רשמה ניצחון ליגה תשיעי ברציפות ו-13 ברציפות בכל המסגרות. את מי היא ניצחה? נכון, את אותה ברנלי, 0:2 קליל.
4 צפייה בגלריה
שחקני ברייטון חוגגים
שחקני ברייטון חוגגים
הפתעת ענק. שחקני ברייטון חוגגים
(צילום: getty images)
בעקבות הניצחון סיטי פתחה פער של 3 נקודות על מנצ'סטר יונייטד שבמקום השני, כאשר לסיטיזנס יש גם משחק חסר. גבריאל ז'סוס העלה את האורחת ליתרון לאחר שלוש דקות בלבד וראחים סטרלינג הכפיל לפני סיום המחצית הראשונה (38). שער של ריאד מחרז נפסל על ידי ה-VAR בדקה ה-57.
לסטר השיגה 0:2 על פולהאם בחוץ וחזרה לנצח לאחר שני משחקים. קלצ'י איהנאצ'ו (17) וג'יימס ג'סטין (45) כבשו עבור השועלים.
4 צפייה בגלריה
ראחים סטרלינג וגבריאל ז'סוס
ראחים סטרלינג וגבריאל ז'סוס
ראחים סטרלינג וגבריאל ז'סוס
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
ראחים סטרלינג כובש
ראחים סטרלינג כובש
ראחים סטרלינג כובש
(צילום: AP)
אברטון גברה 1:2 על לידס. גילפי סיגורדסון האיסלנדי העלה את האורחת ליתרון בדקה התשיעית, דומיניק קאלברט-לואין (41) הכפיל. ראפינייה (48) רק צימק בפתיחת המחצית השנייה.

חצי גמר הגביע האיטלקי: 0:0 נאפולי ואטאלנטה

נאפולי ואטאלנטה סיימו ב-0:0 במשחק הראשון מבין שניים במסגרת חצי הגמר. המשחק היה בשליטה כמעט מוחלטת של אטאלנטה, שהייתה עדיפה בהרבה על יריבתה באצטדיון דייגו מראדונה. בסופו של דבר דויד אוספינה הצליח לשמור על שער נקי וההכרעה תידחה לגומלין.
פורסם לראשונה: 22:02, 03.02.21