יובנטוס תשחק בגמר הגביע האיטלקי. האלופה סיימה הערב (שלישי) בתיקו 0:0 עם אינטר בבית במשחק הגומלין בחצי הגמר ועלתה לשלב המכריע בזכות הניצחון 1:2 במשחק הראשון בחוץ.
התיקו הגיע אחרי שיובה רשמה שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. בגמר שיתקיים ב-19 במאי באצטדיון סן סירו במילאנו היא תפגוש את המנצחת בין נאפולי לאטאלנטה. המשחק הראשון הסתיים ללא שערים והגומלין יתקיים מחר (רביעי) בברגמו.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: getty images)
למרות שרומלו לוקאקו ואשרף חכימי שבו להרכב אינטר היא מיעטה לסכן את שערו של ג'אנלואיג'י בופון. לעומת זאת שוער הנראזורי סמיר הנדנוביץ' מנע פעמיים כיבושים מכריסטיאנו רונאלדו. מאז ההפסד 2:0 לאינטר בליגה ב-17 בינואר לא הפסידה יובה וספגה רק שער אחד.
בשבת הקרובה יתמודדו השחקנים של אנדראה פירלו מול נאפולי בניסיון לצמק את הפער (7 נקודות) ממוליכת הליגה האיטלקית, מילאן. יובה גם קיימה משחק אחד פחות מהרוסונרי.
2 צפייה בגלריה
חואן קוודראדו
חואן קוודראדו
חואן קוודראדו
(צילום: getty images)
אם יובנטוס תזכה בגביע האיטלקי יהפוך פירלו למאמן החמישי בהיסטוריה שזוכה בתואר בעונה הראשונה שלו כמאמן. קדמו לו ג'וזפה קיאפלה שזכה עם פיורנטינה ב-1961, בנימינו קנסיאן שזכה עם טורינו ב-1971, מריו מאצוני (פיורנטינה 1975) ורוברטו מאנצ'יני עם פיורנטינה ב-2001.