באיירן מינכן שמרה אמש (רביעי) על מאזן מושלם בליגת האלופות העונה אחרי 1:3 ביתי מול זלצבורג. אלופת אירופה הבטיחה את המקום הראשון בבית 1 כשנותרו שני מחזורים לסיום שלב הבתים.
מי שתפס את תשומת הלב בסיום היה הקפטן מנואל נוייר. השוער עקף את כריסטיאנו רונאלדו וג'ושוע קימיך והפך לשחקן הראשון בתולדות ליגת האלופות שמגיע ל-15 ניצחונות רצופים.
3 צפייה בגלריה
מנואל נוייר
מנואל נוייר
מנואל נוייר. שבר שיא
(צילום: EPA)
"מנואל משחק נפלא כבר יותר משנה", אמר מאמנו האנזי פליק בסיום. "כשהוא עומד בשער החלוץ מולו רואה שער קטן יותר. בכושר הטוב בקריירה שלו. מדובר במקצוען יוצא דופן והוא תמיד יודע לשמור על מיקוד במטרה".
פליק גם דיבר על הניצחון מול אלופת אוסטריה: "עשינו לעצמנו חיים קשים בגלל שאיבדנו כדורים. אסור שזה יקרה. במחצית השנייה השתפרנו. אני מרוצה מהיעילות וכמובן מזה שיש לנו שוער ברמה עולמית".
נוייר עצמו דיבר גם כן: "ספגנו יותר מדי שערים בזמן האחרון. שיחקנו מול קבוצה חזקה ואיבדנו את הכדור בקלות. בסופו של דבר הכי חשוב שניצחנו והבטחנו את המקום הראשון".
3 צפייה בגלריה
האנזי פליק
האנזי פליק
האנזי פליק. מפרגן לשוער שלו
(צילום: EPA)

זידאן נפרד ממראדונה

ריאל מדריד חזרה מאיטליה עם 0:2 על אינטר וטיפסה למקום השני בבית על חשבון שחטאר דונייצק. הקבוצה האיטלקית צריכה נס כדי להעפיל לשלב הבא.
"הם קבוצה ברמה אחרת מאיתנו", הודה מאמן אינטר אנטוניו קונטה. "ריאל מדריד שלטה במפעל הזה בשנים האחרונות ואנחנו רק חוזרים לעניינים. אנחנו יכולים לנצח או להפסיד, אבל הכי חשוב שנעשה את זה בכבוד. השחקנים נתנו הכל".
3 צפייה בגלריה
קונטה וזידאן
קונטה וזידאן
קונטה וזידאן
(צילום: AP)
זינדין זידאן היה כמובן מרוצה: "שיחקנו מצוין מההתחלה ועד הסוף. השגנו שלוש נקודות חשובות ואני שמח בשביל השחקנים". על מותו של מראדונה: "אובדן גדול לעולם הכדורגל. אני זוכר בתור ילד בן 14 את מונדיאל 1986 ומה שהוא עשה שם".