פולהאם השיגה הערב (שני) את נצחונה השני בלבד העונה בפרמייר-ליג - והוא היה מפתיע במיוחד, 1:2 בחוץ על לסטר, במסגרת המחזור ה-10.
הקבוצה של סקוט פארקר סגרה את ג’יימי וארדי ועקצה פעמיים. אדמולה לוקמן סיים התקפה מתפרצת מהירה עם שער ראשון (30). שמונה דקות לאחר מכן איבן קבאליירו דייק מהנקודה הלבנה. הארווי בארנס הספיק רק לצמק לזכות לסטר עם בעיטה מהאוויר בדקה ה-86 לאחר בישול של וארדי.
3 צפייה בגלריה
ג'יימי וארדי
ג'יימי וארדי
אובד עצות. וארדי
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
לוקמן ואנגויסה חוגגים
לוקמן ואנגויסה חוגגים
לוקמן ואנגויסה חוגגים
(צילום: AFP)
לסטר נותרה במקום הרביעי עם 18 נקודות ופספסה הזדמנות להיצמד לטוטנהאם וליברפול שבפסגה. במשחק נוסף, ווסטהאם ניצחה 1:2 את אסטון וילה. שער שוויון של אולי ווטקינס בתוספת הזמן נפסל על ידי ה-VAR בעקבות נבדל.
בנוסף, נערכה הערב הגרלת הסיבוב השלישי בגביע האנגלי, כשמארין החובבנית מהליגה השמינית באנגליה תארח את לא אחרת מאשר מוליכת הפרמייר-ליג טוטנהאם. ולדימיר איביץ' ו-ווטפורד יתארחו באולד טראפורד אצל מנצ'סטר יונייטד ואילו אסטון וילה תארח את ליברפול. משחקים מעניינים נוספים (שיתקיימו בין ה-8 ל-11 בינואר): ארסנל - ניוקאסל, מנצ'סטר סיטי - בירמינגהאם, צ'לסי - מורקאמבה.
3 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
מגיע לאולד טראפורד. איביץ'
(צילום: gettyimages)
באיטליה, טורינו וסמפדוריה נפרדו ב-2:2. אנדראה בלוטי כבש בדקה ה-35, אחרי ששער מוקדם שלו נפסל על ידי ה-VAR. אנטוניו קנדרבה איזן בדקה ה-54 ופאביו קוואליירלה הוותיק הפך (63). הצרפתי סואליהו מייטה קבע בדקה ה-77 חלוקת נקודות עם נגיחה מכדור קרן. טורינו נותרה מתחת לקו האדום עם 6 נקודות בסך הכל, סמפדוריה עם חמש נקודות יותר ובמקום ה-11. פארמה ניצחה 1:2 את גנואה, שנותרה מתחת לקו האדום.
בספרד, אייבאר ניצחה 0:2 בחוץ את בטיס.
פורסם לראשונה: 21:59, 30.11.20