פריז סן ז'רמן תגיע לגומלין ברבע גמר ליגת האלופות ביתרון 2:3 על באיירן מינכן בזכות הניצחון המרשים באליאנץ ארנה. גיבור המשחק של הצרפתים היה קיליאן אמבאפה שחגג צמד והפך לראשון שמבקיע חמישה שערי חוץ בשלבי השמינית והרבע של אותה העונה.
"היה משחק קשה מול הקבוצה הכי טובה באירופה כיום", אמר אמבאפה. "שיחקנו טוב כקבוצה, אבל זה רק החלק הראשון של המשימה. אני אוהב לשחק נגד השחקנים הטובים בעולם ומנואל נוייר הוא אחד השוערים הטובים בהיסטוריה. להכריז על עתידי? לא רוצה שכולם יתעסקו בזה עכשיו במקום בניצחון. הקבוצה יותר חשובה ממני".
5 צפייה בגלריה
אמבאפה חוגג
אמבאפה חוגג
אמבאפה חוגג
(צילום: AFP)
המנהל המקצועי לאונרדו סיפק רמז משמח עבור אוהדי הקבוצה הצרפתית כשדיבר על הצמד הלוהט שלו: "בקרוב נוכל להתייחס לנושא בצורה יותר ממוקדת וגם נשמח לעשות זאת כשכמה דברים יתבהרו".
המאמן מאוריסיו פוצ'טינו: "שמח מהתוצאה. צריך להודות לשחקנים על ההקרבה במצב לא פשוט מול הקבוצה הטובה באירופה. אמבאפה שיחק הרבה לאחרונה ולכן אנחנו מעדיפים שישחק במרכז ולא יצטרך לרוץ הרבה על הקווים".
5 צפייה בגלריה
מאורסיו פוצ'טינו על הקווים
מאורסיו פוצ'טינו על הקווים
מאורסיו פוצ'טינו על הקווים. "שמח מהתוצאה"
(צילום: AFP)
יוליאן דרקסלר החמיא לכוכב של קבוצתו: "לאמבאפה יש איכויות שאין לאף שחקן אחר בעולם. אנחנו צריכים את המהירות שלו והוא גם יודע ליצור מצבים ולנצל אותם. זה חשוב מאוד ובמיוחד מול קבוצה כמו באיירן מינכן". הקשר הוסיף: "קשה להשוות את המשחק הזה לגמר בעונה שעברה".
המגן קולין דאגבה סיפר: "המאמן אמר לנו במחצית מה צריך לשפר. ההגנה התארגנה מחדש וזה השתלם לנו במחצית השנייה. כרגע צריך להישאר מרוכזים ולשחק בגומלין כמו ששיחקנו הפעם. נצטרך לעבוד קשה ולרוץ הרבה בשבוע הבא".
5 צפייה בגלריה
דרקסלר בשלג
דרקסלר בשלג
דרקסלר. מחמאות לאמבאפה
(צילום: AP)
בצד השני ניסו לעכל את ההפסד הראשון בליגת האלופות אחרי 19 משחקים ומאז מרץ 2019. "אנחנו מתוסכלים", הודה בנז'מין פבאר שבישל לאריק צ'ופו-מוטינג. "הגיע לנו לנצח במשחק, היינו יותר דומיננטיים ובעטנו יותר לשער, אבל מגיע כל הכבוד לפ.ס.ז'. אנחנו נוסעים לפריז כדי לתקן בגומלין ולעלות שלב. אני בטוח שאנחנו יכולים לנצח בחוץ להעפיל".
צרפתי נוסף של אלופת אירופה, קינגסלי קומאן: "אנחנו עדיין בטוחים בעצמו. אסור לספוג שלושה שערים בבית. נגיע לגומלין כדי לתת את הכל". על חברו לנבחרת: "אמבאפה? שחקן ברמה הגבוהה ביותר. הוא היה אפקטיבי במיוחד".
5 צפייה בגלריה
אכזבה בבאיירן מינכן
אכזבה בבאיירן מינכן
אכזבה בבאיירן מינכן
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
פבאר מאוכזב
פבאר מאוכזב
"מגיע כל הכבוד לפ.ס.ז'". פבאר
(צילום: AFP)
פורסם לראשונה: 00:29, 08.04.21