צפו בתקציר: ריאל מדריד - אייבר
ריאל מדריד עברה הערב (ראשון) בהצלחה את משחק החזרה של מפגרת הקורונה, כשהשיגה 1:3 על אייבאר. הבלאנקוס ראו אמש את ברצלונה מביסה את בטיס ועשו את העבודה כמו שצריך בעצמם. בעקבות הניצחון ריאל צמצמה את הפער מהמקום הראשון בחזרה לשתי נקודות בלבד, כשנותרו עוד 10 מחזורים לסיום העונה.
המשחק שנערך כמובן ללא קהל, לא התקיים בסנטיאגו ברנבאו שעובר שיפוץ, אלא באצטדיון אלפרדו די-סטפנו המשמש לרוב את קבוצת המילואים של המועדון. זה לא עשה יותר מדי רושם על טוני קרוס שכבש שער נהדר כבר בדקה הרביעית. זהו השישי שלו בכל המסגרת, הכי הרבה מאז הגיע למדריד ב-2014. קארים בנזמה (משחק מצוין) שהיה מעורב במהלך היה על גבול הנבדל, אבל ה-VAR קבע שהשער חוקי.
5 צפייה בגלריה
ריאל מדריד
ריאל מדריד
שחקני ריאל חוגגים עם קרוס
(צילום: Getty Images)
5 צפייה בגלריה
ריאל מדריד נגד אייבאר
ריאל מדריד נגד אייבאר
דקת דומיה באצטדיון אלפרדו די-סטפנו
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
זינדין זידאן. ריאל מנסה להדביק את בארסה
(צילום: רויטרס)
ריאל השיגה את השני בתום מהלך קבוצתי נפלא שהסתיים עם שער של סרחיו ראמוס (30). הקפטן חגג את שערו ה-67 בליגה והשתווה לרונאלד קומאן, כשחקן ההגנה עם הכי הרבה שערים בתולדות הליגה הספרדית. עוד שחקן הגנה שעלה על הלוח היה מרסלו, שחגג את הראשון שלו העונה בליגה (37). במחצית השנייה המארחת הורידה מעט את הרגל מהגז וזה הספיק לאייבאר רק לשער כבוד אותו הבקיע המחליף פדרו ביגאס (60).
ביום חמישי הקרוב החבורה של זינדין זידאן תארח את ולנסיה, שעדיין חולמת על העפלה לליגת האלופות בעונה הבאה.

מהלך המשחק

4': שער! 0:1 לריאל מדריד. טוני קרוס בעט כדור מדויק מ-16 מטר לחיבורים של מרקו דמיטרוביץ'. הבישול של קארים בנזמה שחתך לרחבה מאגף שמאל. הרביעי של העונה.
12': הזדמנות ראשונה במשחק לאייבאר. סבסטיאן כריסטופורו ניסה להפתיע את תיבו קורטואה מרחוק, אבל הבלגי היה ערני ולא התקשה לעצור.
30': שער! 0:2 לריאל מדריד. מהלך קבוצתי נפלא הסתיים עם שער קליל של הבלם. מסירת עומק מצוינת של בנזמה לאדן הזאר, שיכול היה לבעוט בעצמו, אבל פירגן לראמוס שגלגל פנימה מול שער ריק.
37': שער! 0:3 לריאל מדריד. דמיטרוביץ' הדף בעיטה של הזאר, הכדור הגיע למרסלו שבעט חזק פנימה לפינה השמאלית.
5 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס, אדן הזאר
סרחיו ראמוס, אדן הזאר
סרחיו ראמוס חוגג עם אדן הזאר
(צילום: רויטרס)
57': אדו אקספוסיטו בעט מרחוק, קורטואה הדף טוב.
60': שער! אייבאר צימקה, 3:1. כדור שנבעט מסף הרחבה פגע בפדרו ביגאס, הטעה את קורטואה ונכנס.
5 צפייה בגלריה
 לוקה מודריץ'
 לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' מתקשה לעבור
(צילום: רויטרס)

הרכבים

ריאל מדריד: תיבו קורטואה; דני קרבחאל, סרחיו ראמוס (אדר מיליטאו, 61), רפאל וראן, מרסלו; קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ' (פדריקו ואלוורדה, 84); רודריגו (גארת' בייל, 61), אדן הזאר (ויניסיוס ג'וניור, 61) , קארים בנזמה.
אייבאר: מרקו דמיטרוביץ', אנאיץ ארבייה, ראפה סוארס (פדרו ביגאס, 58), פאולו אוליברה, רובר קוראה; אדו אקספוסיטו, פבלו דה בלסיס, סבסטיאן כריסטופורו, פביאן אורלאנה (פדרו לאון, 57), סרחיו אלברז; קיקה (סרג' אנריק, 58).
פורסם לראשונה: 20:16, 14.06.20