בצ'לסי מצאו תחליף לקפה, השוער היקר בהיסטוריה למי ששכח. על פי דיווחים באנגליה, בעיקר של פבריציו רומאנו (סקיי ספורטס), אדוארד מנדי (28), שוער רן, יחתום בשורות הבלוז תמורת 20 מיליון פאונד.
מנדי כבר סיכם את תנאיו במועדון לפני מספר ימים ויחתום לחמש שנים. לשתי הקבוצות רק נותר להסכים על סכום ההעברה – כעת נראה שגם הנושא הזה נפתר ולפרנק למפארד יש גם שוער חדש.
2 צפייה בגלריה
אדוארד מנדי
אדוארד מנדי
עכשיו לצ'לסי יש גם שוער. אדוארד מנדי
(צילום: AP)
את הפריצה שלו מנדי עשה במדי ריימס, שם שיחק שלוש עונות (ועלה עם הקבוצה לליגה הראשונה) לפני שעשה את המעבר לרן (ובמקומו הוחתם פרדראג ראיקוביץ'). בעונה שעברה רשם 33 הופעות בכל המסגרות, והשנה אף הספיק לשחק במחזור הראשון בליגה, אך לא הגיע לאימון הקבוצה הבוקר.
מנדי אמנם נולד בצרפת, אך אימו ילידת סנגל (ואביו מגינאה-ביסאו). בתחילה בחר לייצג את גינאה-ביסאו כדי לכבד את אביו, אך בסופו של דבר בחר בסנגל, ואת הבכורה שלו עשה בנובמבר 2018. מאז רשם שמונה הופעות בסך הכל.
2 צפייה בגלריה
קפה
קפה
בדרך החוצה. קפה
(צילום: AP)
לפני שנתיים קפה עלה לרומן אברמוביץ' לא פחות מ-71 מיליון פאונד (80 מיליון אירו), וכך שבר את השיא של אליסון, שנקבע רק מספר ימים קודם לכן, והפך ליקר בהיסטוריה. הבעיה היא שהשוער הספרדי, אקס אתלטיק בילבאו, לא סיפק את הסחורה, בעיקר העונה, ואת המשחקים האחרונים הוא ראה מהספסל.
למעשה, הנתון הכי בולט לגביו הוא אחוז העצירות שלו לכדורים שנבעטו למסגרת – ושם קפה נמצא במקום האחרון בחמש הליגות הגדולות ביבשת, עם בערך 50 אחוז.
השוער החדש של למפארד הוא השחקן השביעי שצ'לסי מחתימה בקיץ, אחרי טימו ורנר, בן צ'ילוול, חכים זייש, קאי האברץ, מלאנג סאר ותיאגו סילבה. ואיתו ההוצאה הכוללת מסתכמת במעט יותר מ-250 מיליון אירו.
כעת הבלוז מכוונים לרכש אחד נוסף כדי להשלים את הסגל, והדיווח מדבר על דקלן רייס, קשר נבחרת אנגליה ו-ווסטהאם.