עכשיו זה רשמי: לאו מסי יערוך מחר בערב (שני) את אימון הבכורה שלו לעונת 2020/21 בברצלונה. "הפרעוש", לפחות על פי כלי התקשורת בספרד, עוד לא שוחח עם המאמן רונלד קומאן, מאז אותה פעם בה הודיע לו ההולנדי ש"נגמרו הפריבלגיות".
בקטאלוניה מדווחים כי המאמן "רוצה לפתוח דף חדש" ויעדכן את מסי בכל שיטות העבודה החדשות. בנוסף, יסביר לו שהוא בונה עליו את הקבוצה. ברצלונה, כידוע, תפתח את הליגה הספרדית באיחור של שבועיים. כך שמשחק הבכורה של מסי העונה יהיה ככל הנראה ב-27.9 מול ויאריאל, אם נוציא לרגע את מפגשי הכנה.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
אימון הבכורה המחודש ששלו מחר. מסי
(צילום: gettyimages)
ב"ספורט", העיתון שמקורב מאוד לראשי בארסה, נכתב הבוקר (ראשון) כי "כולם מבינים שזה לא הזמן לנטור טינה. מעתה והלאה, המחויבות של מסי כלפי ברצלונה תהיה מלאה. הוא הראשון שרוצה לחזור להיות תחרותי עם ברצלונה ולהתמודד על תארים, במיוחד בליגת האלופות".
רק שלא הכל שקט בקאמפ נואו. ב"ספורט" גם טוענים כי לא ברור אם מסי, שנפגע הקיץ מההתנהלות במועדון וסיפק כידוע ראיון לוחמני נגד הנשיא ז'וזפ מריה ברטומאו, יסכים להמשיך ולהחזיק בסרט הקפטן. "עדיין לא ברור אם הוא ירגיש מספיק בנוח כדי להישאר הקפטן הראשון", נכתב באחת הכתבות.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
יוותר על סרט הקפטן? מסי
(צילום: AP)
למי ששכח, בשנים האחרונות מסי חלק את סרט הקפטן עם עוד שלושה שחקנים: סרג'י בוסקטס, ג'רארד פיקה וסרג'י רוברטו. בעיתון מפרסמים כי במידה ומסי לא יסכים להחזיק בסרט הקפטן, הוא יועבר גם לשוער הגרמני, מארק אנדרה טר שטגן.

הוגו סאנצ'ס: "מסי יכול ללכת לעזאזל ולהשלים עם המצב"

מי שלא ממש אהב את ההתנהלות של מסי בשבועות האחרונים הוא דווקא אגדת העבר של ריאל מדריד, הוגו סאנצ'ס. "בגלל העצות הגרועות שהוא קיבל מאביו ומעורכי דינו, למסי לא הייתה ברירה אלא להישאר בברצלונה", טען סאנצ'ס. "הפקס המפורסם שאנשיו שלחו למועדון, רק הפך לכאב ראש. אפשר היה לחסוך את כל הסיפור הזה".
3 צפייה בגלריה
הוגו סאנצ'ס
הוגו סאנצ'ס
לא דופק חשבון ל"פרעוש". סאנצ'ס
(צילום: gettyimages)
"עכשיו אין לו ברירה. הוא צריך לשתות את התרופה המרה עד סוף העונה הבאה, ללכת לעזאזל ולהשלים עם המצב ב-10-11 החודשים הבאים, עד שהוא יהיה חופשי", סיכם מי שנחשב לאחד מגדולי החלוצים בכל הזמנים בליגה הספרדית.