בזמן שבישראל מתעכב מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר עם פירסום סגל הנבחרת למשחק הפלייאוף החשוב מול סקטולנד ב-8 באוקטובר, מתוך כוונה לאפשר את חזרתם של חלק מהחשקנים שנמצאו חיוביים לקורונה ובראשם דן גלזר - בסקוטלנד כבר פרסם הסגל.
המאמן סטיב קלארק הודיע מי השחקנים שייכללו ברשימה שלו למשחק הפלייאוף מול ישראל ולשני משחקי ליגת האומות שיגיעו אחריו - מול צ'כיה וסלובקיה. הבשורה הגדולה מבחינת הנבחרת היא היעדרותו של ג'יימס פורסט, האיש שכבש שלושער מול ישראל במשחק בין הנבחרות בקמפיין ליגת האומות הקודם. פורסט נפצע במשחקה של סלטיק מול ריגה בשבוע שעבר. בכך נמנע מפגש בינו לבין חבריו לקבוצה, ניר ביטון וחאתם אלחמיד (אם יחלים ויוזמן).
2 צפייה בגלריה
ג'יימס פורסט וחבריו חוגגים
ג'יימס פורסט וחבריו חוגגים
ג'יימס פורסט וחבריו חוגגים
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
אנדי רוברטסון
אנדי רוברטסון
אנדי רוברטסון
(צילום: רויטרס)
גם בלעדיו, סלטיק היא הקבוצה ששלחה הכי הרבה שחקנים לסגל, עם שלושה נציגים - ריאן כריסטי, קאלום מגרגור וגרג טיילור. השמות הבולטים בסגל הסקוטי הם שלושה נציגי שלוש מהקבוצות הגדולות ביותר מהפרמייר ליג - מגן ארסנל קירן טירני, קשר מנצ'סטר יונייטד סקוט מקטומיניי וכמובן מגן האלופה ליברפול, אנדי רוברטסון, שעבר אתמול ערב סוער עם טעות קשה שביצע מול ארסנל (1:3) שעלתה לקבוצתו בשער פיגור, אבל גם עם שער משלו שקבע מהפך.
הסגל הסקוטי המלא