טוטנהאם של ז'וזה מוריניו, זו שב-2019 הגיעה עד לגמר ליגת האלופות, לא בטוחה שתצליח להשיג כרטיס למפעל אירופי. הספרס סיימו אתמול ב-0:0 בחוץ עם בורנמות' ומדורגים רק במקום התשיעי בטבלת הפרמייר ליג עם 49 נקודות אחרי שהשיגו העונה שלושה ניצחונות חוץ בלבד.
אבל אלה לא רק התוצאות, אלא גם היכולת. אתמול, מול הקבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום, התרנגולים לא בעטו אפילו פעם אחת למסגרת. אז מה היה למוריניו להגיד על כך? העיתונאים הבריטים, שהגיעו למסיבת העיתונאים (הנערכת בזום בתקופת הקורונה) רצו גם הם לשמוע, אבל מוריניו עזב מבלי שאמר משפט אחד.
2 צפייה בגלריה
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
שמע או לא? מוריניו
(צילום מסך)
לטענת הפורטוגלי, קו השידור היה פגום והוא לא הצליח לשמוע באוזניות שלו את אנשי התקשורת. אחד העיתונאים נשמע אומר לו: "ז'וזה, שומע אותי?", והמנג'ר השיב: "לא". ועדיין, מוריניו החליט שזה מספיק לו. הוא קם ועזב את מסיבת העיתונאים מבלי שענה אפילו לשאלה אחת.
מה שכן, אחרי המשחק הוא התראיין לטלוויזיה לרשת "סקיי ספורטס" ואמר: "היינו דומיננטיים, אבל לא מספיק חדים בהתקפה".
2 צפייה בגלריה
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
בסיום עקץ את בורנמות'. מוריניו
(צילום: רויטרס)
לאחר מכן החל לעקוץ: "הקרדיט לבורנמות'. הייתי מופתע מהם. חשבתי שהם יבואו לנצח, אבל הסתפקו בנקודה. אולי הם עשו את המתמטיקה שלהם וחשבו שנקודה היא בסדר גמור". מוריניו גם זעם על השופט, שלא שרק לפנדל על הארי קיין, לאחר שהחלוץ ספק נדחף על ידי ג'וש קינג. "איש המשחק של בורנמות'? השופט מייקל אוליבר", אמר מנג'ר טוטנהאם.