ברצלונה ממשיכה לנשוף בעורפה של המוליכה אתלטיקו מדריד. היום (ראשון) הקטלאנים השיגו 1:2 מול ויאריאל בחוץ וצימקו לפחות זמנית את הפער מהקולצ'ונרוס לשתי נקודות בלבד, כאשר החבורה של דייגו סימאונה תתארח ב-22:00 אצל בילבאו. במקביל, ברצלונה השתוותה לריאל מדריד כאשר לשתי הקבוצות 71 נקודות, אך לבלאנקוס משחק עודף (וגם יתרון במאזן הפנימי).
מדובר בניצחון שמיני בתשעה משחקי ליגה עבור החבורה של רונאלד קומאן וההפסד היחיד היה כזכור בקלאסיקו לפני שני מחזורים. הצוללת הצהובה, שתארח ביום חמישי את ארסנל בחצי גמר הליגה האירופית, סגרה הפסד שלישי בארבעה משחקי ליגה.
3 צפייה בגלריה
מסי וגריזמן מרוצים
מסי וגריזמן מרוצים
מסי וגריזמן מרוצים
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
מסי בין שחקני ויאריאל
מסי בין שחקני ויאריאל
מסי בין שחקני ויאריאל
(צילום: AP)
הפתיחה הייתה דווקא של המארחת, כאשר סמואל צ'וקואזה השלים מבצע אישי יפה והכניע את טר שטגן (27). גיבור המשחק של ברצלונה שוב היה אנטואן גריזמן שהמשיך בתקופה המצוינת שלו והבקיע משחק שלישי ברציפות. החלוץ הצרפתי השווה כעבור דקה אחת בלבד והשלים מהפך עם צ'יפ יפה מעל סרחיו אסנחו (35).
במחצית השנייה המארחת נותרה ב-10 שחקנים, בעקבות תיקול חריף של מאנו טריגרוס על לאו מסי שזיכה אותו בכרטיס אדום ישיר. הפרעוש נותר על הדשא לאחר העבירה, אך התאושש והשלים 90 דקות.

מהלך המשחק

דקה 26': שער! 0:1 לוויאריאל. מבצע אישי של סמואל צ'וקואזה, שעבר את מארק-אנדרה טר שטגן ושלח את הכדור פנימה. בישול של פאו טורס.
28': שער! ברצלונה השוותה ל-1:1. כדור עומק של אוסקר מינגסה מצא את אנטואן גריזמן שהקפיץ יפה מעל סרחיו אסנחו.
35': שער! 1:2 לברצלונה. טעות קשה של חואן פוית' שמסר אחורה לשוער שלו בלי לראות שגריזמן אורב לכדור. הצרפתי אמר תודה והשלים צמד.
3 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה אחרי השער
שחקני ברצלונה אחרי השער
שחקני ברצלונה חוגגים
(צילום: AP)
65': ויאריאל נותרה ב-10 שחקנים. מאנו טריגרוס תיקל בצורה חריפה את מסי ונשלח החוצה באדום ישיר.

הרכבים

ויאריאל: סרחיו אסנחו; חואן פוית', ראול אלביול, פאו טורס, אלברטו מורנו (פרביס אסטופיאן, 60); מאנו טריגרוס, דני פארחו, אטיין קפו, סמואל צ'וקואזה; פאקו אלקסאר (פרנסס קוקולן, 60), ג'רארד מורנו.
ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן; סרג'יניו דסט (סרג'י רוברטו, 46), אוסקר מינגסה, קלמון לנגלה, ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה; סרחיו בוסקטס (רונאלד אראוחו, 88), פרנקי דה יונג, פדרי (איליאש מוריבה, 64); לאו מסי, אנטואן גריזמן (עוסמאן דמבלה, 80).
פורסם לראשונה: 17:09, 25.04.21