משבר? ריאל מדריד חזרה אמש (ראשון) מאייבאר עם 1:3, ורשמה את ניצחונה החמישי ברציפות בכל המסגרות. מי ששוב כיכב, הפעם עם שער ושני בישולים, היה קארים בנזמה, אשר זכה לשבחים ממאמנו זינדין זידאן.
"הוא משחק ברמה אחרת", אמר המאמן בסיום על הכוכב שהבקיע ו/או בישל 12 מתוך 25 השערים האחרונים של הבלאנקוס. "אני תמיד חוזר על עצמי בהקשר שלו. אלו לא רק השערים, הוא חלק מרכזי וחשוב במשחק שלנו וכאשר הוא גם מבקיע זה עוד יותר טוב. היה משחק טוב מצד שתי הקבוצות והשגנו ניצחון מוצדק".
3 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
בנזמה עם לוקאס
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
זידאן על הקווים
(צילום: AFP)
ואיך אפשר בלי המיני סערה התורנית. מי שעמד במוקד הוא השופט שהחליט לא לשרוק לפנדל לאחר נגיעת יד של סרחיו ראמוס ברחבה בדקה ה-82.
מאמן אייבאר, חוסה לואיס מנדיליבר: "זה נראה כמו פנדל וראמוס עצמו כנראה חושב ככה כי הוא דיבר עם שחקנים אחרים. לקח לשופטים 20 שניות בלבד כדי לקבל את ההחלטה ובדרך כלל הם מתלבטים שתיים או שלוש דקות, ובזמן הזה בוחנים מזוויות שונות ובהילוך איטי. פשוט לא ברור לנו מתי שורקים על דבר כזה ומתי לא. כשזה המצב, זה בכלל לא משנה אם יש VAR או לא".
3 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
ראמוס
(צילום: EPA)
גם זידאן נדרש לנושא והתחמק באלגנטיות: "לא ראיתי את התקרית, ובכל מקרה מי שקובע זה השופט. הוא יודע מה הוא עושה ואין לי כוונה להתחיל לדבר על שופטים. אם הוא החליט לא לשרוק, סימן שהוא חושב שלא הייתה יד".
דני קרבחאל הוסיף: "אנחנו בעצמנו לא בטוחים מתי זה פנדל ומתי לא. צריך להבהיר את הנושא". על המשחק: "הקבוצה הוכיחה חוזקה שעזרה לנו להשיג את שלוש הנקודות".