מאז פרץ משבר הקורונה ומשחקי הכדורגל ברחבי העולם הופסקו שברו באופ"א את הראש כיצד לסיים בזמן את העונה במפעלים האירופים. כעת מסתמן כי נמצא פיתרון.
המפעל הבכיר בכדורגל האירופי, ליגת האלופות, צפוי להיות מחודש ב-8 באוגוסט ויתר המשחקים שנותרו בשלבי הנוק אאוט ישוחקו במתכונת של משחק בודד (החל משלב רבע הגמר) במקום שני משחקים (בית וחוץ) הנהוגים בדרך כלל. זאת, במטרה לקצר את מספר המשחקים ולאפשר את סיום התחרויות במועד.

1 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
זינדין זידאן וסרחיו ראמוס
(צילום: EPA)

משחקי חצי הגמר והגמר יתקיימו במתכונת של פיינל פור באיסטנבול שבטורקיה. התוכנית שהוצעה צריכה לקבל עדיין את אישור אופ"א והנושא יעלה לדיון בישיבה שתתקיים בארגון ב-17 ביוני.
בשל כך, ובשל העובדה ששחקנים רבים ישהו בחופשה, צפויה העונה הבאה להיפתח באיחור. נראה כי המשחקים בליגות השונות ייצאו לדרך רק בחודש ספטמבר. בעקבות זאת יידחו ככל הנראה המשחקים המתוכננים לנבחרות בליגת האומות ונכון לעכשיו לא ידוע מתי הם יערכו. לאחרונה דווח כי בשל המצב עשויה ליגת האומות להתבטל.
בישיבה שתתקיים ב-17 ביוני אמורה להתקבל גם החלטה בנוגע לערים שיארחו את טורניר יורו 2021. זאת, מכיוון שחלק מהערים לא יוכלו לעמוד בדרישות בשל התפשטות נגיף הקורונה.