באיירן מינכן התקשתה, אבל הצליחה לרשום 3:4 דרמטי על הרטה ברלין. הגיבור הגדול שלה היה רוברט לבנדובסקי שהבקיע רביעייה כולל שער ניצחון בפנדל בדקה ה-92. אלופת גרמניה איבדה פעמיים את היתרון במחצית השנייה, אבל חילצה ניצחון בסופו של דבר.
כריס ריצ'רדס בן ה-20, ערך הופעת בכורה בהרכב ובישל לתומאס מולר, אך השער נפסל בהחלטת VAR. לאחר מכן לבנדובסקי חימם מנועים וחגג צמד (40, 51), אחד מהם מבישול של ריצ'רדס. ג'ון קורדובה (60) ומתיאוס קוניה (71) השוו עבור הרטה.
2 צפייה בגלריה
לבנדובסקי
לבנדובסקי
לבנדובסקי. עוד הצגה לאוסף
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
לבנדובסקי
לבנדובסקי
באיירן חוגגת 3 נקודות
(צילום: גטי אימג'ס)
לבנדובסקי הצליח להעלות את הבווארים ליתרון פעם נוספת לקראת הסיום (85), ג'סיק אנגנקאם השווה שלוש דקות מאוחר יותר והמילה האחרונה הייתה של החלוץ הפולני, אשר דייק מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן וקבע 3:4 משוגע.
באיירן הכריזה מוקדם יותר היום על החתמתו של הקשר ההגנתי מארק רוקה. הספרדי בן ה-23 ששיחק בעונה שעברה באספניול, חתם עד 2025. "זה חלום שהתגשם", אמר רוקה לאחר ההכרזה הרשמית. "אני חושב שבאיירן הוא המועדון החזק בעולם ובעל מסורת מרשימה". עוד הוסיף: "אני כבר מצפה ללבוש את המדים של הקבוצה הנפלאה הזו". רוקה רשם בסך הכל 121 הופעות במדי אספניול וכבש שלושה שערים. בקיץ שעבר הוא היה חלק מהנבחרת הצעירה של ספרד שזכתה ביורו עד גיל 21.