צפו במסי כובש מול אלאבס

לאו מסי לא מעוניין להמשיך לשחק בברצלונה. ברשת Tyc Sports בארגנטינה דווח שהכוכב בן ה-33 הודיע לראשי המועדון על רצונו לעזוב. מאוחר יותר בעקבות הודעת מסי, דווח באותה רשת כי נשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומאו הודיע על פיטוריו בתום ישיבת לילה מתוחה עם ראשי הקבוצה. לעומת זאת, במקומות אחרים דווח כי הוא רק שוקל את פיטוריו.
כזכור, כבר לפני כמה שבועות פורסם ברחבי העולם שמסי שוקל להיפרד מהמועדון בו שיחק מאז היה בן 12 ושהוא עשוי לעשות זאת שנה לפני תום חוזהו. לאחר שבארסה הודחה ברבע גמר ליגת האלופות בעקבות תבוסה 8:2 משפילה לבאיירן מינכן, גברו ההערכות שהוא לא ימשיך.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי טר שטגן מאוכזב
לאו מסי טר שטגן מאוכזב
מסי מאוכזב בתבוסה לבאיירן. מרגיש שהגיע הזמן ללכת
(צילום: רויטרס)
לאחרונה שוחח מסי עם מאמנה החדש של ברצלונה, רונלד קומאן, וגם אחריה הוא לא הביע רצון להישאר. הוא זכה אמנם עם הקבוצה 10 פעמים באליפות ספרד, ארבע פעמים בליגת האלופות ושלוש פעמים במונדיאל הקבוצות, אבל מאוכזב מאיבוד התואר בליגה הספרדית העונה לריאל מדריד ומהעובדה שבארסה לא זכתה בליגת האלופות כבר חמש שנים.
בנוסף, מסי מסוכסך עם ראשי המועדון ויחסיו עם הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו מתוחים מאוד, בייחוד אחרי שהשחקנים התבקשו לקצץ באופן משמעותי משכרם בעת משבר הקורונה. בכמה דיווחים בספרד נמסר שאין בכוונתו להגיע למבדקים הרפואיים בסוף השבוע ולהצטרף לאימונים לקראת העונה הבאה.
מסי שוחח עם ההנהלה וביקש להשתחרר בחינם, דבר אותו הוא יכול לטענתו לעשות כעת כשהעונה הסתיימה, על פי החוזה עליו הוא חתום. לטענת בארסה תוקף הסעיף המיוחד פג ב-10 ביוני, אבל מסי טוען שמאחר שהעונה הסתיימה באוגוסט תוקף הסעיף יפוג רק ב-31.8.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי חוגג
לאו מסי חוגג
האם לא נראה יותר את מסי חוגג בברצלונה?
(צילום: רויטרס)
כעת אמור השחקן לקבל החלטה היכן לשחק בשנותיו האחרונות בקריירה. בעבר הוא טען שישאף לעשות זאת בניואלס אולד בויס הארגנטינאית, קבוצת עיר הולדתו, אבל לאחרונה לא הביע התלהבות להתגורר במקום וציין שהוא מודאג מהתגברות הפשיעה בעיר רוסאריו.
אחת האפשרויות היא שמסי יעבור לשחק בליגת ה-MLS האמריקאית ואפשרות נוספת היא מעבר לקטאר. מנצ'סטר סיטי הביעה גם היא עניין לצרפו, אבל סעיף השחרור שלו (700 מיליון אירו) יקשה עליה לעשות זאת מבלי לעבור על חוקי הפייר-פליי במקרה שהטענות של ברצלונה יתבררו כמוצדקות ומסי ולא יעזוב בחינם. גם מנצ'סטר יונייטד, פריז סן ז'רמן ואינטר הוזכרו כמי שמעוניינות לצרפו.
3 צפייה בגלריה
קומאן מוצג
קומאן מוצג
כנראה שקומאן יצטרך להסתדר ללא מסי
(צילום: AFP)
כריסטיאנו רונאלדו התייחס היום למצבו של הפרעוש: "אם הייתי ברצלונה, לא הייתי נותן לו לעזוב בשום מקרה. יש לו יחסים מיוחדים עם המועדון והוא תמיד יאהב אותו. הוא עצבני מההדחה מליגת האלופות וזה מובן. לתת לשחקן הטוב ביותר שלך לעזוב זה לא הפתרון. ברצלונה צריכה לעשות משהו שונה לשנים הבאות. אני לא חושב שזה סביר שמסי יעזוב, במיוחד לאור המשבר הכלכלי באירופה".
נשיא בארסה לשעבר, ז'ואן לאפורטה, הסכים עם הפורטוגלי ושוב תקף את ההנהלה: "אני חושד שרוצים למכור את מסי ואם זה יקרה זו תהיה טעות היסטורית. אם מודיעים ללואיס סוארס בטלפון שלא רוצים אותו זה מראה על פחדנות וחוסר כבוד כלפי השחקן. ההתנהגות הזו לא מייצגת את המועדון ופוגעת בתדמית שלו".
כוכב העבר של בארסה, קרלס פויול, הביע דברי תמיכה במסי כשכתב בטוויטר: "כבוד והערצה ליאו. התמיכה שלי בך מוחלטת חבר".