האלופה הטרייה והנרגשת הגיעה לאיתיאחד, למפגש העברת השרביט הרשמי של תואר האליפות. כשנותרו עוד שבעה מחזורים לסיום - אחת המטרות שנותרו ליורגן קלופ היא לשבור את השיא האנגלי של סיטי ולהשיג 101 נקודות ליגה. פפ גווארדיולה אמנם ממוקם שני בטבלה, אבל זה לא מה שהפריע לו ולשחקנים שלו לפרק את ליברפול 0:4 ולעכב להם עוד קצת את השיאים.
במחצית הראשונה, אחרי מספר נסיונות של מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו, היה זה ג'ו גומז שעשה טעות ברחבה וסידר לסיטי פנדל. קווין דה בריינה לא היסס וכבש את השער הראשון מהנקודה הלבנה (25). ראחים סטרלינג הצטרף (35) ופיל פודן סגר מחצית עם שלושה שערים לטובת הסיטיזנס (45).
6 צפייה בגלריה
סלאח ולאפורט
סלאח ולאפורט
סלאח ולאפורט
(צילום: AFP)
במחצית השנייה דה בריינה מסר מדויק לסטרלינג שכמעט וכבש את השני שלו. מי שניסה למנוע את השער ולא ממש הצליח, הוא אלכס אוקסלייד-צ'מברליין שבמקום החוצה בעט לרשת את הרביעי של סיטי (66).
ליברפול לא הפסידה בהפרש ארבעה שערים מאז ספטמבר 2017. המשחק ההוא שנגמר בתוצאה 5:0, היה גם כן מול מנצ'סטר סיטי.
6 צפייה בגלריה
שחקני סיטי מקבלים את האלופה החדשה
שחקני סיטי מקבלים את האלופה החדשה
שחקני סיטי מקבלים את האלופה החדשה
(צילום: AFP)

מהלך המשחק

דקה 4': ניסיון ראשון לליברפול! וירג'יל ואן דייק מסר לסלאח שבעט ישירות על אליסון. רוברטו פירמינו הגיע לקחת את הריבאונד אבל אליסון לקח את הכדור.
6 צפייה בגלריה
ואן דייק וז'סוס
ואן דייק וז'סוס
ואן דייק וז'סוס
(צילום: AFP)
19': איזו בעיטה של סלאח! החלוץ קיבל כדור נהדר מפירמינו אבל הבעיטה פגעה בקורה.
24': פנדל למארחת. ג'ו גומז ביצע עבירה על ראחים סטרלינג ברחבה ויצר מצב מושלם לסיטי.
25': 0:1 לסיטי! קווין דה בריינה כובש מהנקודה הלבנה! זה השער ה-11 שלו העונה.
6 צפייה בגלריה
החגיגה
החגיגה
החגיגה
(צילום: רויטרס)
33': סלאח ניסה שוב להגיע לשער, אבל אדרסון ביציאה אמיצה הרחיק את הכדור ומנע מליברפול להתקרב לשוויון.
35': 0:2 מנצ'סטר סיטי! האלופה היוצאת ממשיכה להראות נוכחות ובסיום מהלך קבוצתי ראחים סטרלינג מוצא את השער ומכפיל לסיטי.
6 צפייה בגלריה
סטרלינג חוגג
סטרלינג חוגג
סטרלינג חוגג
(צילום: EPA)
45': 0:3! פיל פודן עם השלישי! שחקני סיטי אמנם כיבדו את שחקני ליברפול במחיאות כפיים בעלייה לדשא, אבל על המגרש זה כבר סיפור אחר. פודן הפציץ את הרשת של אליסון ושילש את התוצאה.
56': סיטי סידרה לליברפול בעיטה חופשית על קו ה-16. טרנרט אלכסדר-ארנלוד לקח את הפיקוד אבל לא הצליח להחזיר את האלופה למשחק.
66': 0:4 למנצ'סטר סיטי! איזו תבוסה לליברפול! קווין דה בריינה מסר לסטרלינג, שכמעט פספס את השער. טעות אומללה של אלכס אוקסלייד-צ'מברליין גרמה לשער עצמי ומבוכה ענקית לאלופה.
6 צפייה בגלריה
ואן דייק מאוכזב
ואן דייק מאוכזב
ואן דייק מאוכזב
(צילום: gettyimages)
90+5: זה כמעט 5! שער של ריאד מחרז נפסל בגלל עבירה שקדמה להתקפה.
הרכבים
מנצ'סטר סיטי: מוראס אדרסון; קייל ווקר (ז'ואו קנסלו, 73'), אריק גרסיה, איימריק לאפורט (ניקולאס אוטמנדי, 79'), בנז'מין מנדי; רודרי, אילקאי גנדוגאן, פיל פודן, קווין דה בריינה; ראחים סטרלינג (ברננדו סילבה, 79'), גבריאל ז'סוס (ריאד מחרז, 58').
ליברפול: אליסון; טרנט אלכסנדר-ארנולד (נאקו וויליאמס, 76'), ג'ו גומז (אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, 46'), וירג'יל ואן דייק, אנדרו רוברטסון; ג'ורדן הנדרסון, פאביניו, ג'ורג'יניו ויינאלדום (נאבי קייטה, 62'); מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו (דיבוק אוריגי, 62'), סאדיו מאנה (טאקומי מינאמינו, 85').
פורסם לראשונה: 22:09, 02.07.20