ביום רביעי הקרוב דינמו קייב אמורה לפגוש את ברצלונה בקאמפ נואו במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים בליגת האלופות, אבל כלל לא בטוח שהמשחק הזה יתקיים בתאריך בו הוא נקבע. הסגל של מירצ'ה לוצ'סקו ספג מכה קשה אחרי שתשעה משחקניו נדבקו בקורונה ויישארו באוקראינה.
מעבר לכך, שחקן אחד מורחק ושלושה נוספים פצועים. במצב הנוכחי לדינמו קייב יש 13 שחקני סגל בריאים, המספר המינימלי בו קבוצה יכולה לקיים משחק על פי תקנון אופ"א. היעדרות של שחקן נוסף, מכל סיבה שהיא, צפויה להביא לדחיית המפגש. הקבוצה האוקראינית צברה עד כה נקודה אחת אחרי שהפסידה 2:0 ליובנטוס בבית וסיימה בתיקו 2:2 עם פרנצווארוש בבית.
4 צפייה בגלריה
דינמו קייב
דינמו קייב
קרלוס מריה דה פנייה. דינמו קייב ספגה מכה קשה
(קרוס מריה דה פנייה)
בין הנעדרים נמצאים גם שני השוערים הבכירים שלו, הרואי בושקאן ודניס בויקו. בעקבות המצב זומן לסגל שוער קבוצת הנוער של דינמו קייב, רוסלן נשרט, שאף עמד בין הקורות בניצחון 1:2 על דניפרו דנייפפטרובסק בליגה האוקראינית בשבת האחרונה.
ברצלונה תגיע למשחק, אם אכן יתקיים, אחרי התיקו 1:1 עם אלאבס בליגה ואחרי שקודם לכן ניצח 0:2 את יובנטוס בצ'מפיונס. במועדון מקווים לצרף בסיום העונה את מגן באיירן מינכן דויד אלאבה, שקבוצתו החליטה לא להאריך את חוזהו המסתיים ביוני הקרוב.
4 צפייה בגלריה
דינמו קייב
דינמו קייב
בימים האחרונים בקושי יש בדינמו קייב שחקנים לאימונים
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
מירצ'ה לוצ'סקו
מירצ'ה לוצ'סקו
בצרות. מירצ'ה לוצ'סקו
(צילום: EPA)
בברצלונה שורר אבל בעקבות מותו של טוני בראינסלוט, מי שנודע בשנות ה-90 כעוזרו הנאמן של המאמן המנוח יוהאן קרויף בתקופת הדרים טים. בראינסלוט הלך לעולמו בגיל 73 לאחר מאבק במחלה ממושכת. הוא שימש לפני כן כעוזרו של קרויף גם באיאקס וגם עבד לצידו של מאמן בארסה הנוכחי רונאלד קומאן בבנפיקה, איינדהובן, ולנסיה ואלקמאר. בשנים האחרונות שימש כסקאוט של איאקס.

השחקן מריאל מדריד שנדבק בקורונה: אדר מיליטאו

אדר מיליטאו הוא שחקן ריאל מדריד שנמצא חיובי לקורונה. כך הודיע היום המועדון. מיליטאו יעבור היום בדיקה נוספת, יממה לפני המשחק החשוב של הבלאנקוס מול אינטר בליגת האלופות - ורק לאחר מכן יתברר אם יוכל להיכלל בסגל.
בכל מקרה, מי שבטוח יחמיצו את המשחק בשל פציעה הם דני קברחאל, נאצ'ו ואלבארו אודריאוסולה. ריאל מדורגת במקום האחרון בבית עם נקודה אחת משני משחקים, אינטר שלישית עם שתי נקודות.
4 צפייה בגלריה
אדר מיליטאו
אדר מיליטאו
אדר מיליטאו
(צילום: MCT)
פורסם לראשונה: 12:42, 02.11.20