סלטיק זכתה הערב (ראשון) בגביע הסקוטי... לעונת 2019/20. בעוד 10 ימים נסיים את שנת 2020, אבל רק היום הגיע לסיומו המפעל שהחל את דרכו לפני 16 חודשים - ונדחה בעקבות הקורונה.
הירוקים הגיעו לדו-קרב פנדלים מול הארטס לאחר 3:3 מותח בתום 120 דקות ורשמו 3:4 בבעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה. זהו גביע ה-40 בתולדות האימפריה הסקוטית. ניר ביטון נותר על הספסל במשך כל ההתמודדות.
2 צפייה בגלריה
סלטיק
סלטיק
השחקנים חוגגים
(צילום: רויטרס)
מדובר בטרבל רביעי ברציפות עבור סלטיק וזה בהחלט הישג יוצא דופן. נראה שהחמישי כבר לא יגיע שכן בליגה העונה ריינג'ס מוליכה ונראית מצוין עד כה. המועדון גם הודיע על הארכת חוזהו של המנג'ר ניל לנון בשלוש עונות נוספות והוא יישאר עד סיום עונת 2024/25.

הרגע הגדול של פרץ

ישראלי שדווקא שיחק - וגם כבש, הוא אליאל פרץ. הקשר הבקיע בדקה ה-79 את שער הניצחון ב-2:3 היוקרתי של וולפסברגר בחוץ על האלופה רד בול זלצבורג. זהו שערו הרביעי העונה של הרכש מהפועל חדרה. וולפסברגר מדורגת כרגע במקום השישי בטבלה והיא רחוקה תשע נקודות מזלצבורג לה משחק עודף.
2 צפייה בגלריה
אליאל פרץ
אליאל פרץ
אליאל פרץ (משמאל). שער חשוב ויוקרתי
(צילום: רויטרס)
גם אלי דסה יכול להיות מרוצה. המגן הימני שיחק 90 דקות ב-0:1 של ויטסה על פיינורד בליגה ההולנדית. ויטסה חווה עונה טובה עד כה והיא מדורגת במקום השלישי, במרחק של ארבע נקודות בלבד מאיאקס שבפסגה.